Toon posts:

4 Potige Voet Maken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• pierreke101
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 14-10 22:48
Dag iedereen,

Ik ben momenteel aan het kijken hoe ik een 4-potige voet kan maken.
Ik zou mij willen baseren op het voorbeeld in de afbeelding.

Ik heb reeds de 4 houten ronde palen/voeten gevonden in verschillende diameters.
Maar nu zou ik nog 4 houders moeten vinden waarin ik de poten kan in bevestigen zoals in de afbeelding.

Ik heb al heel lang zitten zoeken maar heb hier spijtig genoeg nog niets voor gevonden.
Heeft iemand enig idee waar ik dit kan vinden?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Alle reacties

• pierreke101
Lijkt me inderdaad niet zo eenvoudig en spijtig genoeg heb ikzelf geen laspost.
Zou je dit nergens kan en klaar kunnen kopen?

Alvast bedankt voor de feedback.

• pierreke101
Xander schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:16:
Moet het een metalen houder zijn zoals op de afbeelding?

Je zou de poten ook gewoon schuin kunnen afzagen en op een plaat hout kunnen schroeven bijvoorbeeld?
Het moet niet uit metaal zijn maar het zou wel eenvoudig demonteerbaar moeten zijn..

• pierreke101
Xander schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:22:
[...]

Poten doorzagen op 10cm vanaf de bovenkant, in de ene helft een stokeind schroeven en in de andere helft een rampamoer. Dan kun je de poten uit elkaar schroeven.

Dan de bovenkant schuin afzagen en netjes in de goede hoek op een houten plaat monteren.
Bedankt! Zeer goed idee.
Maar hoe ga ik ervoor zorgen dat de eerste 10cm van de poot stevig bevestigd is aangezien mijn poten maar 28mm breed zijn... 1 vijs en wat lijm zou dat stevig genoeg zijn?

• pierreke101
Fiber schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:30:
Wat heeft het te houden? Wat komt er op te staan?
Het deel erop zal iets minder dan 20kg wegen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee