Ik ben stilaan op zoek naar een upgrade van mijn Canon EOS 5d mk2. Ik heb een hele hoop Samyang lenzen (manual focus) en een paar Canon EF lenzen erbij. Nu ben ik op zoek naar een body die ook handig is met manual focus lenzen. Nu moet ik eerst de camera en Live view zetten, dan 2x inzoomen op het scherm, dan terug uitzoomen kadreren, en dan hopen dat het onderwerp niet bewogen heeft.
Dus kortom, welke Canon EF compatibele (mits adapter) camera heeft goede hulpmiddelen voor MF lenzen?
Hoeveel geld ik er tegenaan wil gooien weet ik nog niet helemaal zeker. Maar het mag in de betere prosumer klasse zitten denk ik. Het moet trouwens niet het nieuwste van het nieuwste zijn. Een "oude" Canon EF is ook goed. Ik ben vooral op zoek naar handig met MF.
Dus kortom, welke Canon EF compatibele (mits adapter) camera heeft goede hulpmiddelen voor MF lenzen?
Hoeveel geld ik er tegenaan wil gooien weet ik nog niet helemaal zeker. Maar het mag in de betere prosumer klasse zitten denk ik. Het moet trouwens niet het nieuwste van het nieuwste zijn. Een "oude" Canon EF is ook goed. Ik ben vooral op zoek naar handig met MF.