• Blaat
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 26-11 22:32

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Hackus schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:58:
De 6700XT uit het 1080p@60Hz Gamesysteem, past hier prima.
Als ik hier naar kijk weet ik niet zeker of ik het daarmee eens ben:

Een paar AAA titels die de 60fps niet eens halen... Nou hangt het er wel vanaf wat voor eisen je precies gaat stellen, maar ik zou met 144Hz monitor met adaptive sync persoonlijk wel graag boven de 80fps zitten in de meeste gevallen.
Henkje.doc schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:44:
Out of the Box dekende: als ik een rtx 3070 zie in de pricechecker voor 1150 is het dan ook geen optie om een variant mee te nemen met een amd 6900 bij amd zelf voor iets meer dan 1000 euro? Dan voldoe je ook aan de specs van deze BBG.
Dat zou ook onmiddelijk betekenen dat we iedereen moeten gaan uitleggen hoe buy scripts werken, want zonder dat maak je letterlijk 0 kans om zo'n kaart te krijgen. Voor de gemiddelde BBG bezoeker is dat wellicht wat overkill. Ook al ben ik met je eens dat qua price/perf je daar een betere koop aan hebt.
Thanx! Prima keuze dus, dan laten we dat bord er gewoon in staan.

Custom water loops zijn als pannenkoeken, je eerste mislukt altijd.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee