Toon posts:

Camera backpack hicking

Pagina: 1
Acties:

• RobbieHifi
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 22:59
Ik ben opzoek naar een camera rugtas, zelf heb ik al een ThinkTank Retrospectiv en deze tas komt erbij.

Waarom backpack
Deze zomer ga wandeltochten maken in de Dolomieten en de camera gaat mee. Mijn huidige schoudertas is dan niet praktisch en ik zou dan ook een rugzak die goed en comfortabel te dragen is.

Wat moet er in of aan
Nikon Z7II body
Nikkor 24-70
Nikkor 14-30
Nikkor 70-200
FTZ adapter
Eventueel een Mavic Mini 2 met controler

Laptop mag mee, hoeft niet (16 inch MBP)

Statief (Benro) eraan
Ruimte voor een jas
Drink fles

Overige aandachtspunten
Ventilatie - vanwege zweet
Stevig

Opties
LowePro Sling....maar lijkt mij niet zo praktisch
LowePro FlipSide Trek (verschillende opties)
LowePro FlipSide (kan moeilijk nog extra zaken meenemen)

Wat zijn goede opties voor hiking? Draagcomfort is van belang en ruimte voor andere zaken dan camera's.

• RobbieHifi
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 22:59
@Lone thanx, zelf heb ik lens changers (wanneer ik bijn ThinkTank belt gebruik). Alleen voor op het circuit. Ik wil namelijk de camera niet dragen en hoeft juist niet in het zicht.

Use case. Ik zal wandelen naar een locatie en daar zullen foto's worden gemaakt. Dus ik vermoed dat meer dan een uur de camera niets doet, en tijdens zonsopkomst of -ondergang ik met een statief voor een langere periode foto's maak waarbij is soort van stationair ben.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee