Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gezocht; benaming pomp meerdere sproeiers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Dag!

We zijn de tuin aan het verbouwen en willen graag voor onze dochter en a.s. dochter een leuke 'speeltegel' maken. Het idee:

Een stuk of 5 gaten boren in een 60x60 tegel. Uit deze gaten willen we dan willekeurig en op verschillende hoogtes water laten spuiten. Jullie kennen dit vast wel, staat soms bij gemeentehuizen of op andere pleinen in bijv. een centrum.

Ik wil onder die tegel een groot speciekuip plaatsen met overloop. De tegel wordt niet gevoegd zodat het water weer terug de kuip in sijpelt. Overvloedig water gaat dan via de overloop of over de andere tegels naar afwatering.

Er loopt een aanvoer tyleen naar de kuip zodat deze automatisch wordt bijgevult tot een bepaalde hoogte.

(andere ideeen, ik hoor ze graag!)

Nu dus de vraag;

Wat zoek ik precies voor pomp? Een normale vijverpomp heeft mijn inziens altijd maar 1 uitgang. Ik zoek dus eigenlijk een pomp die een aantal (liefst stuk of 5 dus) uitgangen heeft en verschillende druk kan geven.

Dank alvast!

Professioneel Heftruck Syndroom

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True