PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9
Met dank aan de Ajaxspelers.

⏩Geluk heeft geen groot huis nodig, maar wel een deur om binnen te gaan.
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

Wat. Een. Wedstrijd.
6D | 35 1.4 ART | 70-200 L | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90
WoT stats || 3240 Wp op het oosten
Velen doen niets liever, ik doe liever niets
De 'online' kranten:Martinusz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:33:
Zijn er al Duitse "kranten"knipsels beschikbaar?![]()
Bild
Kicker
Spiegel
BVB op Twitter zelf:
[Voor 44% gewijzigd door Gynnad op 20-10-2021 10:09]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wat was het genieten!RBH schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:09:
Normaal lees ik hier altijd wel mee met de wedstrijd, maar aangezien ik in de Arena zat, hier wat plaatjes van die voetbalshow gisteren.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat. Een. Wedstrijd.

Dit was de andere kant van je onderste foto

Met 4-0 voorstaan en geen pogo doen? Dat kan natuurlijk niet! Hup, negentig minuten lang! 🔈 #ajabvb pic.twitter.com/8d1B5n7Eh9
— Ajax Life (@ajaxlife) 19 oktober 2021
https://twitter.com/ajaxlife/status/1450564496628531202
[Voor 15% gewijzigd door DoeEensGek op 20-10-2021 11:12]
Maarten_E schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:59:
Wat gebeurt er eigenlijk met die "schilden" die zd elkaar geven aan elkaar voor de wedstrijden?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
2.2 - Clubs from the Netherlands have averaged the best points per game ratio among all countries with 4+ teams in European club competitions this season (2.2 - 33 points in 15 games). Conquering. pic.twitter.com/7XCiEvwSuT
— OptaJohan (@OptaJohan) 22 oktober 2021
carpebios schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:03:
Brainfart Aidshoven, die heb ik even gemist...
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
Fijn dit.

En Vertessen de GOAT komt er ook meteen in.
[Voor 10% gewijzigd door Maarten_E op 24-10-2021 18:03]
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
U vraagt, wij draaien.
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
Typhone schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:39:
Die van Ginkel kreeg er even van langs in een podcast. Lekker cashen en subsidie vangen bij Chelsea als huurspeler maar écht iets toevoegen voor langere periode ho maar. Daar werd begin dit seizoen nog alle lof voor gegeven maar daar is inmiddels niks meer van over.
Ik tel 1351 blessuredagen sinds zijn transfer naar Chelsea. Het is een klein wonder dat deze jongen nog kan voetballen.
Een stukje scorebordjournalistiekTyphone schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:39:
Wat betreft Ronaldo. Ook een ja. Zie Feyenoord opbloeien zonder Berghuis. Soms zijn dergelijke spelers teveel bepalend op het team en presteert het team beter zonder zo'n speler dan met. Als weet ik niet hoe dat bij Ronaldo is. Bij Feyenoord is er niks gebeurd op de transfermarkt maar spelen ze veel vrijer dan vorig jaar mét Berghuis.
- Willem II uit
- Utrecht uit
- PSV uit
- Heerenveen thuis
- Vitesse uit
- RKC thuis
Vorig seizoen 13 punten (doelsaldo 13-4)
Dit seizoen 10 punten.(doelsaldo 20-11)
Ja dus zouden ze fitter mogen zijn.Napo schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:17:
[...]
Minuten PSV'ers in de competities (Exclusief interlands) (top 10):
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1. Ramalho +1710min 2. Drommel +1710min 3. Götze +1517min 4. Max +1511min 5. Boscagli +1479min 6. Gakpo +1477min 7. Zahavi +1317min 8. Sangare +1251min 9. V Ginkel +1237min 10. Madueke +1003min
Minuten Ajacieden in de competities (Exclusief interlands) (top 10):
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1. Tadic +1188min 2. Timber +1170min 3. Gravenberch +1159min 4. Mazraoui +1151min 5. Haller +1133min 6. Blind +1076min 7. Martinez +1036min 8. Alvarez +1030min 9. Pasveer +990min 10. Berghuis +977min
Los daarvan een nietszeggende statistiek. Ik pak even heel vorig seizoen erbij. Met name de keeper van PSV mag je even weghalen want die piekt op 1 en streep dan ook Onana op 10 maar even weg.
Ajax
PSV
Dat verklaart 16 punten achterstand?
[Voor 4% gewijzigd door Typhone op 29-10-2021 12:27]
Van iedereen ook Vertessen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Moet ik vermelden dat Drommel ex-FC Twente is?
Maarten_E schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:19:
[Afbeelding]
Moet ik vermelden dat Drommel ex-FC Twente is?

VINCENTDERUS!
Prima sfeertje hoor hier op 't Galgenwaard... Beetje vochtig... Dat wel...mavaros schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 18:27:
Welkom in de Hel! Dat stond ergens op een spandoek, volgens de radiocommentatoren.
Een betere verwelkoming kan je als club niet krijgen, als je ergens boven de rivieren in pestweer moet voetballen.
edit: En dan wordt je zeiknat door de regen ook nog met 5-1 opgerold. Willem II heeft in twee wedstrijden 8 tegendoelpunten mogen slikken. Bij andere clubs was de trainer op vakantie gestuurd.
Hup FC Utrecht.
Zin in

Geen idee wat het gaat worden. Twee weken geleden had ik er een hard hoofd in en wat het voetbal en resultaat magistraal

Denk niet dat Dortmund zich dit een tweede keer laat gebeuren en zoveel ruimte gaat laten aan Ajax om te voetballen. Misschien gaat Dortmund de bus wel parkeren om een gelijkspel te behalen voor een uitgangspositie om plek 2. Wie weet. Ik verwacht in ieder geval een fysiek spel van Dortmund, wetende dat dat Ajax totaal niet ligt.
Ajax beschikt over een fitte selectie, bij Dortmund ontbreken sterkhouders Erling Haaland en Emre Can, niet geheel ongunstig.
Voorzichtige voorspelling: 2-2

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Op zich waar (en deze plaatjes zijn een beetje flauw en er zijn kanttekeningen bij te maken) maar er is maar weinig scorend vermogen buiten Haaland tov de Ajax selectie:Martinusz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:12:
[...]
Aha dat had ik gemist dat hij er niet bij zou zijn, maar de andere aanvallers zijn ook geen koekenbakkers natuurlijk
Vanavond 21u groep C: Borussia Dortmund v Ajax
voorbeschouwing om 20u bij RTL7, en om 21u start de wedstrijdKiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja…Lordy79 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:44:
Weet je wie trouwens wél erg op Ronald de Boer lijkt?
Frank de Boer

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
*duikt weg achter de bank*
Maar pingel was niet terecht, moet met die rode kaart te maken hebben gehad.
[Voor 16% gewijzigd door Maarten_E op 03-11-2021 21:37]
• Sneijder
• Kuijt
• Beide verliezen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
Moooi!
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
Zeer goed omgedraaid.
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

Reminder: wedstrijd is al om 1845u.
Poll: AS Monaco - PSV
• Winst AS Monaco
• Winst PSV
• Gelijkspel
PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9
He wat?toolkist schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:24:
[...]
Ik denk erover dat je 3 wedstrijden vergeten bent

Poll: AZ - CFR 1907 Cluj
• Winst AZ
• Winst Cluj
• Gelijkspel
Poll: Union Berlin - FEYENOORD
• Winst Union Berlin
• Winst FEYENOORD
• gelijkspel
Poll: Tottenham Hotspur - Vitesse
• Winst Tottenham Hotspur
• Winst Vitesse
• Gelijkspel
[Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 04-11-2021 20:04. Reden: Autocorrect]
1-0 AZ!
Vind de foto's van bovenaf eigenlijk wel fraai.DoeEensGek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:19:
Monaco heeft wel een lelijk zielloos stadion...:/
0-1 Feyenoord!
[Voor 4% gewijzigd door Maarten_E op 04-11-2021 21:16]
En bingo, we hebben niks gezegd.

@Napo Ik snap wat je bedoelt, sorry als ik wat doordraafde. Was behalve de blessures niet echt meer serieus bedoeld, maar het voetbal is niet al te goed door de bank genomen.
@Napo sorry deze moest nog even, anders heb ik voor niks 10 minuten zitten klooien op mijn telefoon voor dit plaatje

Poll: Was het een penalty?
• Ja
• Nee
• Twijfelgeval
• Geen mening
Tussenstand:
*Edit
Poll is weer gehackt

[Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 08-11-2021 09:54]
Je bedoelt Bradley Brooks aka bambam?Gonadan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:17:
Zie ik nu bij het darten een soort bambam logo bij een finish? Moet iemand dat niet jatten voor hier?
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
Ankona schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:00:
[...]
De auw factor misschien? Tegenwoordig is opzet of verwijtbaarheid geen issue meer, een ongelukkig gevolg bepaald de kaart.
Linssen had een pijnlijke elleboog. Een gele kaart voor Nakayama was wel op zijn plaats geweest.
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️

Om het u gemakkelijk te maken:
Poll: Slavia Praag - Feyenoord
• Winst Slavia Praag
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel
Poll: PSV - Sturm Graz
• Winst PSV
• Winst Sturm Graz
• Gelijkspel
Poll: FK Jablonek - AZ
• Winst FK Jablonek
• Winst AZ
• Gelijkspel
Poll: Stade Rennais - Vitesse
• Winst Stade Rennais
• Winst Vitesse
• Gelijkspel
[Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 25-11-2021 17:57]
TussenstandPWM schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:11:
Dit is nu het mooie voorbeeld van een brede selectie.
Union heeft ook gescoord. Volgens mij is Feyenoord door bij een overwinning van hen?
2-0 Bruma, deze is gespeeld hoop ik.

Van de zondagwedstrijden heb ik enkele op het oog interessante potten eruit gepikt:
Poll: Twente vs Feyenoord
• Winst Twente
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel
Poll: Heerenveen vs PSV
• Winst Heerenveen
• Winst PSV
• Gelijkspel
Poll: Vitesse vs AZ
• Winst Vitesse
• Winst AZ
• Gelijkspel
Uit naar Sparta.
Een poll met maar één mogelijk antwoord is derhalve overbodig.
Maar omdat je het zo lief vraagt:
Poll: Sparta vs Ajax
• Winst Sparta
• Winst Ajax
• Gelijkspel
[Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 27-11-2021 12:58]

Edit :Aangezien iedereen hier natuurlijk op zat te wachten...

Poll: Fortuna Sittard - Groningen
• Winst Fortuna
• Winst Groningen
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Voor 80% gewijzigd door Harribo op 27-11-2021 12:36]

[Voor 73% gewijzigd door Vos op 28-11-2021 12:08]
carpebios schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:24:
18-12-2011 laatste zegen in Heerenveen.
Ik ben compleet ondersteboven dat PSV in staat is op voorsprong te staan in Friesland.

En helemaal geen vervelende statistiek.Exocet schreef op zondag 28 november 2021 @ 18:59:
Het zijn maar statistieken, maar toch een opvallende
[Embed]

* Quad is weer boven water.
Vandaag minder tijd aan voetbal kunnen leggen vanwege rokende spareribs op de kamado en interne IT infra optimalisaties thuis.
Enfin, moet ik vaker doen, want Ajax staat weer 2 punten los, dus bij deze:
Aii wat een blunder van Vitesse zeg. Keeper knalt de bal zo tegen Pavlidis aan.
[Voor 5% gewijzigd door Quad op 28-11-2021 20:48]
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
Best bijzonder eigenlijk, om na veertien speelronden nog maar twee tegendoelpunten te hebben

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
Lekker man.
Maar wel even een VAR momentje.
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022