Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wanneer loont het om een Quooker te vervangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 05-08 12:06
Mijn Quooker is al aardig op leeftijd. Ik heb 'm ooit uit bij een verbouwing over kunnen nemen, dus weet de exacte leeftijd niet maar het zal tussen de 15 en 20 jaar zijn. De filters zijn in ieder geval niet meer bij Quooker verkrijgbaar. Die moet je bij voorkeur om de 5 jaar vervangen, de laatste vervanging is zo'n 8 jaar geleden.

Wat ik me nu vooral afvraag: de buitenkant van de boiler is zo'n 35C warm. Dat vind ik behoorlijk warm, er lijkt mij dat er warmte weglekt. Ik weet niet wat de normale temperatuur is van de buitenkant van de boiler. Quooker claimt dat door de vacuümverpakking het apparaat heel zuinig is, maar mogelijk is het vacuüm bij mij ondertussen verdwenen.

Weet iemand wat een normale buitentemperatuur is van zo'n boiler?
En wanneer vervanging zinnig is: zijn dergelijke boilers ook los te krijgen? Met de kraan is namelijk niks mis.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lithoijen
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Ik kan er niet super bij, de quooker is gedeeltelijk af geschermd / weggewerkt. Maar duidelijk is dat ook bij een nieuw model de oppervlakte temperatuur oploopt tot ca 35 graden. Dit is echter maar bij een deel van de unit.

Je zou hem eens achter een energiemeter kunnen hangen. Dat zou veel moeten zeggen over de standby verliezen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True