Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Badkamerspotjes plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 09-06 00:10
Goedenavond,

Wij gaan onze badkamer verbouwen, en nu is het enige waar ik tegen aan loop, waar de spotjes te plaatsen. Dit is onze badkamer met de afmetingen 3.66 lang en 2.10 breed:

Wij hebben al de spotjes namelijk 6x hue (ja voor de badkamer) Onze spiegel heeft ook al verlichting rondom.

Ik dacht zelf hieraan: 2 aan beide zijkanten iets van de kant, en in het midden.

Niet helemaal recht, maar het is even op de mobiel.
Heeft iemand nog tips/opmerkingen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robino007
theHoff schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:10:
Voor de spiegel wil je (of de vrouw) graag spots die op je gezicht schijnen voor make-up en andere zaken, ik zou die iets meer naar de muur plaatsen. Ik zou daar dan voor 2 spotjes gaan om schaduwwerking tegen te gaan. eventueel los te dimmen/schakelen
Wij hebben dat al in de spiegel zitten, in die rand zeg maar, bedankt voor het idee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robino007
Dr Pro schreef op maandag 31 mei 2021 @ 23:20:
Heb je goed gekeken naar de Zones?
Ik kan het niet helemaal goed interpreteren, maar alles lijkt in Zone 2 te zitten (https://zehndernl.zendesk.../115010765785/blobid0.png)

Kunnen die Hue spotjes dat?
Ik had deze op het oog: https://www.ledinbouwspot...rschillende-kleuren-licht zou ruim voldoende moeten zijn met IP65.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True