Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Elektrische rolluiken zonder wandschakelaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BBB-Nick
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 08:25
Ik heb de kabel van het zonnescherm uit laten komen in de meterkast en daar een
Kaku zonwering schakelaar zitten.

Dus niet buiten bij de zonwering maar binnen.

Ik heb twee zonneschermen waarvan de kabel in een lasdoos samen komen en daar heb ik dus twee schermen op 1 schakelaar zitten. Ik was voor 30 euro klaar.

Later heb ik ook de internetbridge erbij gekocht en kan ik ze ook via m'n telefoon bedienen.

Dus moet de draadloze schakelaar buiten of kan je hem ook plaatsen hij de oorsprong van de kabel?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13:19
Ik heb screens geïnstalleerd met knop, en een Shelly ertussen gezet: werkt heerlijk.
's Middags warm: op het werk FF screens 65% naar beneden zetten op mijn GSM.
En bij het avondeten: met de knop exact zetten dat zon niet in de ogen schijnt.

Met anderen dus: een fysieke knop is echt wel nuttig, en Shelly is een goedkope uitbreiding die mooie meerwaarde geeft.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True