Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Krassen in raamwerk kilometer teller

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:28

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dat meguairs spul gaat je probleem (grotendeels) laten verdwijnen.
Kijk wel even kritisch naar je poetsdoekje. ;)

Wise enough to play the fool

Acties:
  • +2Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:28

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

In ieder geval niet met dezelfde doek waarmee je ook de krassen maakte ;)
Bestel er meteen een mooie doek bij. :Y

Wise enough to play the fool

Acties:
  • +1Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Meguiars heeft ook applicator pads, die kan je hier prima voor gebruiken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:15
Ook kans dat het niet je doekje is dat de krassen heeft gemaakt, maar de aggresieve glasreiniger.

Heb zelf eens een stuk plexi willen schoonmaken met een ontvetter (Avery) en dat zag er daarna plots uit als gebroken glas.

[Voor 40% gewijzigd door frickY op 23-05-2021 11:20]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Mfpower

In dubio

Ik heb het ook eens gehad en heb de krasjes weggekregen met displex. Een soort polijst middel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sanderhgv
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 22:25
Laat je even weten hoe het bevalt? Ik zit met hetzelfde probleem met het dashboard van de vrachtwagen.

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 03-08 10:33
@sanderhgv ik zou nog even laten weten of het gelukt is, maar ik heb uiteindelijk besloten er helemaal niets aan te doen. Ik las her en der dat de enige oplossing was dat je de anti reflectie coating volledig wegpoetst, maar dat vond ik het toch niet waard. Moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet mega zie en het mij niet meer zo stoort. 23 euro voor een flesje waar ik paar druppels van nodig zou hebben vond ik ook een beetje gortig.
Ik kan je dus helaas niet vertellen of het bij jou zou werken :/
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True