Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hete kamer ventileren, mogelijkheden aanzuigen buitenlucht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Als je nú al last begint te krijgen van te veel warmte op een zolderkamer dan vrees ik dat er aan de isolatie van het dak wel het een en ander te verbeteren valt maar misschien is die isolatie al wel op goed op orde en heb je gewoon té veel elektronische apparatuur op zolder welke daarbij ook nog eens minder zuinig met energie uit het stopcontact omspringt (en dus veel energie in warmte omzet).

Vragen , vragen.... En nog méér vragen :P

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

smiba schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:57:
Misschien verkijk ik me wel totaal op het gebruik hoor, mogelijk moet ik hier even nog wat meer onderzoek naar doen! Heb alleen altijd te horen gekregen dat de airco een stroomslurper is, maar for all I know wou mijn familie gewoon niet dat ik het overmatig gebruikte :+
Ga dat eens doen ja, zal echt meevallen. Een enkele kamer koelen terwijl het buiten nog niet zo warm is moet echt niet meer stroom kosten dan de computer die je aan hebt staan. Een ventilator en allerlei buizen kost in aanschaf meer dan de airco die paar extra dagen per jaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True