Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp nodig bij installatie beltrafo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Galious schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:04:
Het lijkt erop dat ik daar gewoon installatiedraad in moet steken, zonder een schroevendraaier of wat dan ook te gebruiken (de schroeven op de trafo kunnen in ieder geval niet worden gedraaid en zijn diep verzonken). De 1,5 mm2 draad die ik heb past niet. Op de trafo staat de aanduiding 0.5 Nm. Heeft dat met draaddikte te maken?
Het zijn gewoon kooiklemmen, die moet je wel met een schroevendraaier dichtdraaien. 0,5Nm is het aandraaimoment.
Welke draaddikte heb ik nodig? 1.5 mm2 is te dik. Moet ik 0.5 mm2 gebruiken of 1 mm2? Maar is dat niet te weinig voor de onderkant, waar 230 V in komt? Je zou zeggen dat de draad daar dikker moet, maar dat zal dan weer niet passen.
1,5mm² of 2,5mm² zou er gewoon in moeten passen. Misschien moet je de klem eerst nog open draaien?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Schijn eens met een lampje in het gat
Zie je snel genoeg wat het is.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True