Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sambalman
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 03-05-2021
Goedemiddag, ik heb eigen onderzoek gedaan, maar werd er niet wijzer op. Voordat ik een miskoop ga doen, wil ik het eerst aan iemand vragen die er wel verstand van heeft. Ik hoop dat Tweakers mij verder kan helpen, want ik begrijp er geen bal van. Dit is niet mijn vak, als het aan mij ligt is het gewoon plug & play.. :9

Ik zoek een?
Goedemiddag, ik heb nu een grafische kaart gekocht. Ik game graag in mijn vrije tijd, maar ik heb absoluut geen verstand van hardware/kabels. Ik heb de AORUS RTX 3060 ELITE gekocht (ja in deze tijd :) ), maar ik moet hier kabels bij kopen, omdat ik deze niet heb. Nu moet ik "1x 6-pins aansluiting, 1x 8-pins (6+2) aansluiting" kopen... Maar ik heb mij suf lopen googlen... kan het echter niet vinden! Momenteel heb ik een GTX 1050Ti, die geen enkele kabel nodig heeft.

Wat is je budget?
Geen budget

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Kabel is kabel?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor mijn AORUS GeForce RTX 3060 ELITE 12G grafische kaart

Bedankt voor het nemen van je tijd om dit te lezen, zoals gezegd heb ik absoluut geen verstand hier van. Ik weet niet goed of dit de juiste plek is om te vragen, maar dat zal ik snel genoeg horen!

Bedankt!!

[Voor 14% gewijzigd door Sambalman op 03-05-2021 10:33]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sambalman
LopendeVogel schreef op maandag 3 mei 2021 @ 10:33:
Kabel is helaas niet kabel..
Dit zijn 2 voedingstekkers die vanuit je voeding moeten komen. Veelal heb je dan 2x8pins, waarbij je de stekkertjes in 2 kan delen (waardoor 1x 8pins ook 1x6+2pins is).
Hmm bedankt voor je reactie.. ;)
Ik heb de Corsair Cx750 750W
Djarune schreef op maandag 3 mei 2021 @ 10:42:
[...]

Nee, kabel is merk afhankelijk. Het ligt dus eraan welke voeding je hebt. Een kabel van een ander merk past niet en merkloos is brandgevaarlijk.