Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beglazing vervangen; wat heb ik nu?

Pagina: 1
Acties:

• Honesty
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:23

Honesty

kattenneus!

Laat je toch een offerte maken door een wat ouderenglaszetter, volgens mij is het sowieso hr glas want het is een stuk dikker dan gewoon dubbelglas wat hier rond deze tijd werd gezet. Er zijn veel opties en de glaszetter kan je precies vertellen wat er allemaal te koop is en wat in je kozijn past. Zeker voor geluid zal ik gaan voor de beste oplossing omdat de wegen drukker worden zeker na corona weer.

festina lente

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Leut schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:33:
@ThinkPad merk je ook aan jouw stookkosten, dat deze (substantieel?) lager zijn geworden?
offtopic:
Vind ik lastig te zeggen. We hebben vlak daarna ook de badkamer verbouwd en daar vloerverwarming aangelegd bijv. Dat kost juist weer meer gas. Sowieso stoken we al erg zuinig (800m3 per jaar).

Het zal vast een stuk schelen, maar ik heb helaas geen percentage wat ik zo kan oplepelen.

Zie ik trouwens goed dat er schimmel op de glaslatten binnen zit? :X Waarom zijn die dingen zo smerig?

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
mathelicious schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:58:
Kijk ook even naar de mogelijkheid voor subsidie. Je kan tot 100 euro per m2 terugkrijgen bij glas.
Moet je sowieso een 2e isolatie maatregel nemen of iets met panelen/warmtepompen gaan doen in hetzelfde jaar. Op alleen nieuw glas zetten krijg je geen subsidie (tenzij de eigen gemeente er iets voor heeft maar die kans is wel heel klein). En die genoemde 100 euro is voor triple glas, dan moet je ook nieuwe kozijnen doen.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Dre
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Bij mij komt het meeste geluid binnen via de ventilatieroosters. Glas van 20 jaar oud vervangen vind ik wel erg vroeg.

• GJMoest
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 17-06 09:09
Het kozijn heeft het zo te zien de laatste 20 jaar zwaarder gehad dan het glas 😄
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True