Toon posts:

Hoeveel nullen heeft 0.5 ethereum?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.939 views

Onderwerpen

Vraag

• Lol BR
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 27-03 22:18
Modbreak:Waarschuwing: Het betreft hier hoogstwaarschijnlijk een scam (Oplichting). Lees dit topic goed door en wees gewaarschuwd. "Free ETH" bestaat niet. Het topic blijft nog even open als waarschuwing voor anderen die mogelijk tegen dezelfde vragen aanlopen.

Hallo ik heb een app waar ik doe ETH doe Mining en ik wou het versturen naar mijn Eth adres maar nu zegt die ik teminsten 0.5 ETH moet hebben om naar mijn ETH adres te sturen en dit heb ik app MIner staan (0.50549272) maar (0.50549272) is toch 0.5 ETH toch of heb ik het verkeerd ?

Groetjes matteo
En hartijkedank als ik hier een reactie op krijg

[Voor 28% gewijzigd door Taro op 27-03-2021 17:29]

Alle reacties

• Lol BR
Ja zit goed

• Lol BR
Kijk ik laat jullie foto zien van wat ik bedoel

Mijn vraag is hoeveel ETH heb ik nog nodig om het naar mijn Wallet sturen en hoeveel is 0.5??

• Lol BR
Als fake is dan krijg je dit zien

Dan zie oplichting is dit

• Lol BR
Jeroe geen fttuit

• Lol BR
Hann

Als het oplichters zijn krijg je melding van oplichting is en die app ik gebruik Free Miner

Staat nergens oplichting

• Lol BR
Taro

Hier kan je bewijs zien

• Lol BR
Hann dat kan ja

• Lol BR
Oké snap jet

• Lol BR
Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:31:
[...]

Klopt, maar daarom probeer ik ook aan te geven dat hij zelf kritisch en alert moet zijn en dat dat er dus niet altijd bij staat. En dat die afbeeldingen geen bewijs zijn dat het wél echt is.

Hopelijk behoeden we iemand voor een grote fout, wel benieuwd hoeveel anderen er inmiddels in zijn getrapt :(
Taro

Ik denk dat er veel in zijn getrapt wand voor dat ik zo Telegram downloaden en paar van die Telegram Mining downloaden enzo stond er begin nergens :Pas op veel gebruikers hebben dit gemeld dat oplichting is en let goed op u geld:

En

3 Maanden later zat ik weer kijken op Telegram en meer dan 50 van die Miners waar je ze je gratis cryptocurrency beloven en waar dan meer dan duizen mensen die zo miners hebben gedownload :

• Lol BR
Intelligo schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:38:
[...]

Hij heeft niks gemined, hij heeft geen app geinstalleerd, hij heeft zich enkel geregistreerd voor een fake chatbot waar je fruitemoji's heen stuurt en de bot stuurt je een berichtje terug "je hebt x ETH gemined" en voor uitbetalen moet je er eerst ff x bedrag in storten.

Het is werkelijk een van de domste scams om in te trappen en zoals TS ook zegt stond er al bij registratie dat het als scam gelabeld stond maar toch doet ie het 7(8)7

Long story short: ts is niet zo snugger en raakt sooner or later wel aan een of andere scam zn geld kwijt, maar nu heeft hij alleen tijd verspild.
Het meeste klopt wat je zegt maar wat je zegt over het storten klopt niet want ik hoef niks storten

• Lol BR
The Third Man schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:19:
[...]
Hij bedoelt te zeggen "bij deze chat 'Instant Payouts' staat 'oplichting', maar bij de
'Free Ethereum Miner' :9B stond het niet", oftewel de afwezigheid van de red flag werd als een green flag gezien.
Ja klopt wat je zegt dus daarom dacht dat ik Free miner echt is

• Lol BR
Hahn schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:43:
[...]

Wij doen nu aannames, die hele grote kans hebben om te kloppen, maar toch vraag ik liever nog even door.

[...]

@Lol BR geeft aan dat bij sommige chats/apps/whatever 'Oplichting' staat. Maar ik vind het nog zo'n warrig verhaal, dat ik toch iets meer wil weten.

[...]

Wederom, aanname. Misschien heeft @Lol BR inmiddels al wel andere zaken geprobeerd, dan wel betaald. Maar hopelijk niet natuurlijk.

Maar een chatbot op Telegram aanzien voor een 'mining app' die Free Miner heet, vind ik best bijzonder. Daarom ben ik heel benieuwd hoe dit in z'n werk is gegaan bij @Lol BR.
Ik heb ook keer een anderen app gebruik ook in telegram en dat was ook andere cryptocurrency en toen had effen gespaard en die stuurden het wel naar mijn wallet

• Lol BR
PilatuS schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:36:
[...]

Zo'n app op je telefoon hebben staan is al een flinke fout. No way dat deze app niet om toestemming heeft gevraagd om overal bij te komen. Het is maar de vraag wat er allemaal wordt doorgestuurd door zo'n app of wat ie verder allemaal doet met je telefoon.

Hoe zorg je er voor dat mensen je malware installeren ? Beloof ze gratis geld.
Heeft helemaal niet alles toegang

• Lol BR
[quote]Osxy schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:01:
[...]

Waarschijnlijk als je gaat vragen hoe je uitbetaling kan krijgen wordt er gezegd dat je eerst een storting moet doen.
[/quote

Nee ik hoef helemaal niks geld geven voor een uitbetaling

• Lol BR
frickY schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:37:
Screenshots zijn gewoon van Telegram (messaging app) groep met een botje, niet van een miner.

De scam is dat je ETH gaat storten om het minimum bedrag te halen om alles uit te kunnen betalen. Uiteraard zie je die inleg nooit meer terug.
Nee klopt niet en je hoeft niks storten om minium bedrag te halen en ook niet om alles uit kunnen betalen

• Lol BR
[quote]Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:06:
[...]

Nog niet, totdat je om uitbetaling gaat vragen. Dan vragen ze om een futiel bedrag waarvan jij gaat denken, oh dat probeer ik ff en als genoeg mensen dat denken kan die chatbotschrijver een lekker bedrag bij elkaar sprokkelen zonder zelf ooit een cent uit te keren.
[/q

Dat kan

• Lol BR
The Third Man schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:05:
[...]
Ok apart, wat voor wallet is dat dan precies?
Het was een Zrx wallet

Maar volgens gaat zo met die Telegram Zrx mining je klikt op knopje en dan staat er: Je hebt 10 of minder
Zrx mining en dan moet je effen sparen en als je genoeg krijg je het en ik weet zeker dat beheeder van Telegram een bericht ontvangt dat 10 Zrx uit wilt betalen aan adres

• Lol BR
kevin schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:13:
Klik ff op SOS Support onder Withdraw :*)

*grabs popcorn
Die zeggen helemaal niks ik heb 2 al 2 keer bericht gestuurd Nul antwoord

• Lol BR
The Third Man schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:14:
[...]
Nogmaals: naar wat precies wordt dit dan uitbetaald?
Het word naar je Wallet : Zrx :wallet gestuurd dus ZrX cryptocurrency

• Lol BR
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:16:
[...]

Mijn gok is dat het wederom een Telegramgroep betreft dat Wallet heet en dat er daar berichten gepost worden als: "Goed nieuws, je hebt xxxx verdiend en je krijgt dat bedrag op je bank gestort, voer hier je pincode van je bank in om de uitbetaling te bevestigen."
Nee klopt ook niet je hoeft bankrekening niet sturen en pincode ook niet

• Lol BR
Kheos schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:38:
[...]

Hierbij nogmaals de oproep om wat aan je spelling, grammatica en interpunctie te doen wat dit is echt amper leesbaar hoor.
Maar hoezo 'effe sparen'. Hoe denk jij dat dat werkt?
Je wacht even en er verschijnen magisch crypto's in je wallet? Hoe dan? Je moet er niks voor doen, niks installeren en er verschijnt plots geld?
Je moet gewoon 12uur wachten en krijg je 10 of minder crypto's en dan naar je wallet sturen

• Lol BR
Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:52:
Helaas is de beste manier om iets te leren door keihard met je neus op de feiten te worden gedrukt. @Lol BR Ik zeg het je nog één keer: Je trapt hier in een scam, je wordt opgelicht. Je krijgt niet zomaar gratis cryptocurrency door simpele handelingen op je telefoon uit te voeren in een chat kanaal. Zonder een flinke investering in hardware met bijbehorende forste stroomkosten kan je niet dergelijke aantallen ETH "minen". Men probeert je op te lichten. Luister naar iedereen hier en steek je tijd in iets anders, want des te meer tijd je in dit "minen" gaat steken, des te meer geld het je gaat kosten. Je gaat hier geen cent aan verdienen, maar wel serieus geld aan verliezen. En dat heb je pas door als het weg is, dan zie je waarom iedereen hier je al enkele uren probeert te waarschuwen.

Ik heb het nu genoeg gezegd, als je het nu nog niet begrijpt dan ben ik bang dat je het pas doorhebt als je de volgende fase van de oplichting hebt doorlopen: Geld betalen om je "mining rewards" uitbetaald te kunnen krijgen. Je zegt dat dat niet het geval is, maar, dat is nog niet het geval, die stap volgt heel snel, let maar op. Mogelijk proberen ze ook eerst je vertrouwen te winnen door een paar keer kleine aantallen crypto naar je over te maken

Meer waarschuwen dan ik je al heb gedaan kan ik niet doen. Maar misschien willen anderen het wél blijven proberen, hopelijk luister je naar iedereen hier.
Ik geloof je wel maar er zijn ook app en website die je contracts aan bieden en die kan kopen voor 100 euro ofzo of meer dus zijn die ook dan fake ?

En die

website zeggen dan dat alles automatisch en dat jij thuis dan niks hoeft installeren

• Lol BR
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:59:
[...]

Oke, ik ga mee in je verhaal. Stel dat dit alles inderdaad gebeurd is en je hebt na 12 uren 10 crypto's in je wallet. Wat ga je dan doen?
Als ik het in mijn wallet hebt dan beetje sparen en als genoeg heb dan uitlaten betalen by santos.eu ofzo of ander

• Lol BR
The Third Man schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:07:
[...]
Dan wil ik dus wel eens zien dat je dit daadwerkelijk kan doen. Niet dat de app het voort doet komen alsof dat 'gewoon' allemaal kan.
Is goed

• Lol BR
Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:10:
[...]

Waarschijnlijk wel, maar waar we het hier nu in dit topic over hebben is pure oplichting. Klaar.

Ik hoop dat je het inmiddels door hebt?
Jup heb door
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee