Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wachtwoorden gehackt

Pagina: 1
Acties:

• Hansw1
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 28-07 21:59
Ik heb inmiddels gekeken en er staat 1 gehackt wachtwoord
Dit wachtwoord is van de het zonnepanelen programma dat ik op mijn Pc heb staan en de opbrengst van de panelen kan zien .
Dit programma valt niet onder mijn FRITZBOX aansluiting maar staat apart vermeld met de naam AP
Ik weet nog wel dat toen er een nieuw modem werd aangesloten ivm glasvezel het registratie programma
( Omnikportal ) niet meer functioneerde en ik het alleen weer aan de praat kreeg met een oude computer waar nog Vista opstond om in het AP menu te komen en het adres van het nieuwe modem in te voeren
Op een Windows 10 PC kom je namelijk niet in het menu van het programma
Ik heb een foto van de handleiding bijgevoegd
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True