Toon posts:

frontpage scripts doen niets meer?

Pagina: 1
Acties:

• MeMoRy
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 18:22
Beste tweakers,
Ik kijk net zoals elke ochtend (en middag en avond) naar de front page en wil de downloads checken.
Als ik op "> en x andere downloads" klik, krijg ik echter niet de popup site ik gewend ben, maar wordt direct doorstuurd naar de downloads pagina.
Ik wilde toen naar dit forum om te kijken of er al iets gemeld is, maar het hamburgermenu linksboven deed ook niets. De gebruikerssettings rechtsboven ook niet.

Ik heb de pagina opnieuw geladen, browser opnieuw opgestart niets hielp. Dit is op firefox op een android telefoon. Gisterenavond werkte alles nog. Ik heb niets gedaan in de tussentijd, alleen geslapen :z

Het lijkt alsof de Javascript niet meer werkt (of zoiets)

Edit: hier op de forum pagina werken alle menu's wel goed. Dus het lijkt alleen op de frontpage verkeerd te gaan.

[Voor 13% gewijzigd door MeMoRy op 25-03-2021 07:52]

U vraagt, wij antwoorden.

• MeMoRy
Ik heb alles gewist (met tegenzin, want moet me nu weet overal aanmelden) en mijn telefoon volledig opnieuw opgestart.
Helaas blijf ik het probleem hebben, op de frontpage.
Enige addon die ik heb ik uBlock origin.

update:
Ok, gevonden. Het is uBlock origin. Ik zette hem even uit en de site werkte weer.

Sorry, maar mijn voorkeur heeft echt om die aan te laten.

De problemen zijn alleen op de frontpage.

Android 10
Firefox v86.1.1
uBlock v1.34.0

[Voor 5% gewijzigd door MeMoRy op 25-03-2021 08:59]

• MeMoRy
@crisp Nee, nog niet.

[Voor 71% gewijzigd door MeMoRy op 25-03-2021 10:01]

• MeMoRy
Dat begrijp ik wel. Aan de andere kant is dat dweilen met een open kraan.
Plus als je websitefunctionaliteit er door kapot gaan, blijven mensen op een bepaald moet gewoon weg en ben je je inkomsten ook kwijt.

Er zal altijd een groep zijn die er alles aan probeert te doen om advertenties niet te zien, riskeren jullie dan alles om die groep toch advertenties te kunnen voorschotelen?

c.q. het was goed, en is nog goed op bijv de forum pagina. Laat het dan gewoon lekker zo.

• MeMoRy
@crisp Eerlijk gezegd: Net toen ik een abonnement wilde nemen, werd mij mijn moderatierechten afgepakt. Toen had ik er eigenlijk geen zin meer in.

• MeMoRy
@XWB dat zijn o.a. mijn reacties op github. MeMoRy is maar mijn "handle" die ik 27 jaar geleden verzonnen heb 😅

[Voor 11% gewijzigd door MeMoRy op 25-03-2021 14:30]

• MeMoRy
Hmm, nou is hij bij mij (de TS) ook weer stuk. Maar weer kijken op de github.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee