Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• huntedjohan
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:50
hallo

Ik heb sinds kort een LG velvet telefoon, en ik zit met een issue. Zodra ik ga bellen valt mijn mobiele data verbinding weg, en zodra ik ophang is mijn verbinding weer weg. Nu gebruik ik nog best weleens de handsfree optie en dus ook onder het bellen internet.

Nu heb ik zelf eerst de hele telefoon doorgepluist qua instellingen, maar ik kwam niet verder. Vodafone gebeld, maar die konden mij ook niet helpen. Daarna mobiel.nl gebeld waar ik de telefoon vandaan heb, en ook hun konden mij niet helpen als dat een mogelijke reset zou kunnen helpen. Aangezien ik aan een reset eigenlijk geen behoefte heb, hoop ik stiekem dat er hier iemand is die er ervaring mee heeft, en mij kan helpen om het op te lossen zonder totale reset.

SImkaart is goed, en het werkt ook gewoon op mijn oude samsung a50.

De optie bellen via wifi kan ik nergens vinden op de telefoon, dus daar kom ik op dit moment ook nog niet verder mee.

Alle reacties

• huntedjohan
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:50
bedankt. geeft in ieder geval wat duidelijkheid.

nog even uitvogelen hoe ik kan ontdekken waar mijn telefoon naar switcht als ik bel, want het icoontje bovenin valt gewoon helemaal weg.

Ging er gewoon van uit dat een telefoon van 2020 gewoon Volte had, maar dat blijkt dus mogelijk anders te zijn.

Mijn telefoon heeft nu wel via vodafone 4g +, aangezien ik gisteren ook van vodafone bericht kreeg dat 5g geactiveerd was, en een systeem update kwam hoopte ik dat het zou gaan werken, maar helaas.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True