Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lage FPS Warzone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• VendenHill
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 04-04 08:31
Goedemiddag,

Na veel mee te lezen heb ik eindelijk een account gemaakt. Mede omdat ik zelf een beetje vast loop.

Ik krijg met Valley Benchmark en Warzone een FPS van 45 en 30.

Mijn systeem is als volgt:

AMD Ryzen 5 5600x
Radeon RX6700XT
Corsair Vengeance Pro 16GB 3200mhz
B450m Mortar Max
Mastercooler AIO CPU cooler
Corsair RM650 PSU.

Ik heb al DDU laten runnen. Al mijn drivers zijn up to date. Ook heb ik het volgende geprobeerd:

MSI Afterburner zegt het volgende:

De FPS op Valley Benchmark moet toch veel hoger zijn?

Misschien zie ik iets over het hoofd. Ik ben vrij nieuw in het PC wereldje.

Alle reacties

• VendenHill
Op dit moment staan mijn Radeon settings als volgt:

Wat bedoel je precies met “die sliders”

• VendenHill
Steefanus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:34:
Waarom staat je maximale frequentie zo laag? Ben geen expert, maar mogelijk dat hij daardoor beperkt wordt.
Die krijg ik dus niet hoger. Hij schuift die automatische terug als ik op save wil drukken.

• VendenHill
Ik heb het voor elkaar. Dankzij jullie tips.

Via het Radeon software heb ik de kloksnelheid op 2000mhz gekregen. Die stond geknepen vanuit de doos.

Nu haal ik 130 fps op Warzone max settings en 150 op Valley Benchmark.

Bedankt allemaal!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True