Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Niet zelf bouwen maar kopen systeem I7

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mendelson
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 25-05 09:20
Beste mensen,

Ik weet wat ik ongeveer wil, maar niet welk merk. Ik wil niet zelf bouwen,

Een windows-systeem waar ik niet op ga gamen, maar vooral foto's bewerken en muziek mee ga luisteren
Een optische drive zou fijn zijn, ik heb nog heel veel cd's.

De prijs? Rond de €1000, met een max van 1100

Een intel I7, 16gb, een grote hdd (evt later inbouwen, en welke dan/)

Een stille desktop zonder feestverlichting...

Welk merk zouden jullie adviseren, garantie is belangrijk, ben niet van het zelf repareren.

Ik zat te denken aan informatique (inhome Elite), zijn die systemen goed of kan ik beter voor bijvoorbeeld HP of Acer gaan? ? ?

Bij voorbaat dank.

Beste antwoord (via mendelson op 26-03-2021 15:17)

• Djarune
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:26
Ik zou een erkende computer shop zoals Azerty een pc laten maken. Krijg je ook garantie. Wat ook kan is hun business lijn

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True