Ik heb een MSI B450M Mortar Max moederbord met daarop een AMD Ryzen 5 3600.
Daarop zit nu nog de stock AMD koeler, maar die maakte teveel herrie naar mijn zin.
Dus ik heb een be Quiet! Dark Rock 4 gekocht, maar loop tegen een issue aan met de installatie.
Heb de oude koeler eraf gehaald (welke vast zat met spring-loaded schroeven, als ik het goed verwoord:
:strip_exif()/f/image/ELuSPPmLfe1HZS3AGQxdHe2a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ilJUy8S2S5h0sulMuvew2qOd.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar nu zit er op m'n moederbord 4 gaten, terwijl ik in de installatie-manual (en videos) van Dark Rock 4 zie dat ik soort van (extra) verhogertjes over bestaande 'risers moet plaatsen.
/f/image/m81zfMDRQhVyauW4lqdWFgE9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qfdSzBbUmTpJDleM9qlxN56u.png?f=fotoalbum_large)
Maar op m'n moederbord staan nu geen risers, alleen maar gaten naar de schroeven van m'n kast.
:strip_exif()/f/image/KQsNaTsJ5ESR9WJfL9IKemBS.jpg?f=fotoalbum_large)
M'n vraag is dus of ik ergens nog iets mis cq op zoek moet naar risers voor m'n moederbord / kast
Of zitten er in die spring-loaded koeler nog een stukje?
Daarop zit nu nog de stock AMD koeler, maar die maakte teveel herrie naar mijn zin.
Dus ik heb een be Quiet! Dark Rock 4 gekocht, maar loop tegen een issue aan met de installatie.
Heb de oude koeler eraf gehaald (welke vast zat met spring-loaded schroeven, als ik het goed verwoord:
:strip_exif()/f/image/ELuSPPmLfe1HZS3AGQxdHe2a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ilJUy8S2S5h0sulMuvew2qOd.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar nu zit er op m'n moederbord 4 gaten, terwijl ik in de installatie-manual (en videos) van Dark Rock 4 zie dat ik soort van (extra) verhogertjes over bestaande 'risers moet plaatsen.
/f/image/m81zfMDRQhVyauW4lqdWFgE9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qfdSzBbUmTpJDleM9qlxN56u.png?f=fotoalbum_large)
Maar op m'n moederbord staan nu geen risers, alleen maar gaten naar de schroeven van m'n kast.
:strip_exif()/f/image/KQsNaTsJ5ESR9WJfL9IKemBS.jpg?f=fotoalbum_large)
M'n vraag is dus of ik ergens nog iets mis cq op zoek moet naar risers voor m'n moederbord / kast
Of zitten er in die spring-loaded koeler nog een stukje?
Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X