Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

YMVK en XMVK kabel gecombineerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 28-07 19:29

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

XMVK en YMVK beide niet in de grond, daarvoor heb je XMVKas of YMVKas nodig. (as = aardschild, een "net" om de aders in de kabel heen die de kabel veiliger maakt voor doorgraven)

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 22:45
Als leek...

Lijkt mij dat hier niks fout kan gaan, de buis is erg ruim en open naar boven waardoor er genoeg luchtcirculatie is.

Met bundelen bedoelen ze zover ik weet het strak opbossen van kabels zodat de kabelgoot optimaal benut kan worden, in dat geval zullen bij hogere belastingen (zware machines bijvoorbeeld) de kabels in het midden van de bundel te weinig koeling kunnen hebben.
Dat is hier niet aan de orde.

In de kruipruimte mag het zover ik weet los liggen op de grond, maar persoonlijk vind ik het netter om het met lussen aan de onderzijde van de vloer te hangen.

In de meterkast zou ik de kabels wel met zadels vastzetten op de achterwand, voor de netheid maar ook om een trekontlasting te hebben.

En wat @Ethnocentrix zegt, deze kabel mag in je tuin niet door de grond lopen.
Voor zover ik weet ook niet in een mantelbuis.

[Voor 5% gewijzigd door FRANQ op 22-03-2021 09:53]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True