Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

380v hydraulische heftafel op 220v aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Langegroninger
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 18-03 22:14
Mijn vraag
... Hallo, ik heb een heftafel die op 3x380v en op3x230v aangesloten kan. Hij was op 380v aangesloten en ik wil hem op 230v hebben..
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...het volgende schema staat op de deksel van de besturingskast:

Nou heb ik de motor zelf van ster naar driehoek omgezet ( | | | ) en bij de besturingskast de N eraf gehaald, op L1 en L2 230v aangesloten en tussen L2 en L3 een condensator geplaatst. Vervolgens de 230 jumper gesoldeerd ( was doorgeknipt) en de 380 jumper doorgeknipt

Heb ik hem nou op de juiste manier aangesloten ?

Hopend dat iemand dit of wil bevestigen, of wil verbeteren als ik het fout heb gedaan...

Groeten frank.

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True