Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Thunderbird mail client

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• etje72
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 12-07 19:42
Ik heb de laatste versie van thunderbird email client.
Als ik deze gaan configureren vul ik mijn naam in en emailadres (....@outlook.com)
Wanneer ik verder ga vult hij automatisch mijn imap (outlook.office365.com) en smtp (smtp.office365.com) in.

Als ik naar https://outlook.live.com/owa/ ga en inlog met mijn account en wachtwoord heb ik aangegeven dat bij sync mail -> pop and imap -> let devices and apps use pop op yes gezet.

Als ik dan mijn mail wil ophalen in thunderbird krijg ik na het invullen van het wachtwoord de volgende melding:
Login to server outlook.office365.com with username ...@outlook.com failed.

Heb al google gedaan maar krijg het niet aan de gang.
Wie kan mij helpen

Alle reacties

• etje72
@Jester-NL Wanneer ik ga spelen met het wachtwoord komt hij met een foutmelding: The imap server outlook.office365.com does not seem to support ecrypted passwords. Krijg steeds eenzelfde foutmelding als ik andere wachtwoord methode kies. Normal password komt als enige met pop-up waar ik mijn wachtwoord moet invullen. Rest komt al eerder met foutmelding

• etje72
@Hero of Time ik gebruik imap als mailserver. doe niks met pop

• etje72
@RedFox settings staan zoals op die site staan. had ik ook idd al gezien/nagekeken

• etje72
twijfel erg of thunderbird gaat werken. Wat voor goede gratis email clients hebben jullie ervaring mee behalve de build-in client in windows 10

• etje72
@Hero of Time ik weet niet waar je ziet dat ik POP instel maar misschien zie het verkeerd.

• etje72
nu snap ik waar pop op yes staat. maar kopje heet "pop and imap". ook toen het no stond werkte hetniet.
ik heb wat screenshots toegevoegd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• etje72
was blijkbaar 2 staps authenticatie die ik aan had staan.
Nu werkt het
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True