Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke recorder voor opnemen buurgeluiden

Pagina: 1
Acties:

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 03-08 21:49
Beste oplossing om mee te beginnen is praten.

Heb je dat al gedaan?

En anders kan je huren evt:

https://basvangeuns.nl/ge...men-met-een-3d-microfoon/

• Ooievon
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 18-03 09:18
Bedankt, ja, verder helaas echt alles al geprobeerd.
De apparatuur die je kunt huren is te duur voor me.
Vandaar mijn vraag hier.
Ik snap dat die wel het beste is, maar ik zoek een betaalbare andere optie.

• red1
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
Onbekend schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:52:
Als je het niet met een standaard apparaat zoals een telefoon het geluid kunt opnemen, is het geluid te zacht en zou je niet mogen klagen.
Sorry, maar wat een onzin schrijf je daar zeg. Omdat zijn huidige telefoon het geluid niet opneemt, is het per definitie te zacht en mag hij niet klagen? Hij zegt toch dat hij er last van heeft, dat zou genoeg moeten zijn. Op mijn beurt zeg ik nu tegen jou; 'als je zelf het geluid niet waargenomen hebt, mag je zulke onzin niet roepen'.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True