Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Led strip met Afstandsbediening aanpassen naar Shelly

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:39
Vraag

Wij hebben de volgende led-lamp ; https://www.inlighted.nl/...-wandlamp-wandverlichting

Die werkt op een afstandsbediening om zowel de sterkte als de warmte aan te passen.
In de voet van de lamp zit een ontvanger,
Nu doet de lamp het gewoon niet goed, hij verspringt steeds van warmte en sterkte.
Geen idee of het door de AB of de ontvanger komt, maar het lijkt me sterk dat het de LED is.

Nu zit ik er over te denken om de ontvanger er uit te slopen en de lamp aan te sturen met de shelly RGBW2.
https://shop.shelly.cloud...-smart-home-automation#60

Mijn vraag ; zou dit werken? We willen deze lamp namelijk niet echt kwijt, want hij is kneitermooi.

Ik ben echter geen electronicus, maar durf eea wel aan

Ik heb hem opengemaakt en fotoos genomen

Ok. Omvormer is dus 220V-> 12V 1A. Ik begrijp dus dat die shelly idd 12V .12 V out aan zou kunnen.
Maar dan. Je ziet uit dat zwarte deel 3 draden komen. Ik vermoed +,- en dan iets om aan te sturen, maar geen idee. En er gaat enkel + en - in.
Dit zou dus wel eens een probleem kunnen zijn?

[Voor 65% gewijzigd door maartend op 16-03-2021 20:03]

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True