Toon posts:

Deurklink muurvast

Pagina: 1
Acties:

• KaiseRRuby
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13-10 14:21
Zoals de foto's wel laten zien, ik krijg deze klink er niet af. Iemand nog een gouden tip?

Heb WD40 geprobeerd, hamer, priem, etc. De klink zit muurvast op de stift.

Laatste optie zal zijn om hem af te slijpen maar dan heb ik meteen nog een probleem, de stift lijkt niet helemaal door het slot heen te lopen. Dus tenzij ik hem aan beide zijden vlak afzaag krijg ik hem nog niet los..

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

KaiseRRuby schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:15:
Ga ik nog even proberen, heb er net al geprobeerd met alle macht aan te trekken zonder enige beweging.. Ook met een klauwhamer.
Je moet wel een wig maken. Blokje tegen de deur dan dan die klauwhamer op dat blokje plaatsen zodat je het kracht x arm effect krijgt.

[Voor 12% gewijzigd door CyBeRSPiN op 14-03-2021 17:19]

• KaiseRRuby
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13-10 14:21
Daarover gesproken, de stift eruit tikken. Het is niet een stift die ik ken (ik ben geen stiftenexpert hoor). Lijkt alsof er twee stiften op zitten zeg maar, dus niet een doortikbare stift?

Heb het wat verder gesloopt, nu is het zo. Aan de ene kant zit nog een palletje, de klinkt daar zit ook veel losser maar dat palletje is ook niet te bewegen.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee