Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Sjoerdb92
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 15-03 09:21
Beste mensen,

Mijn spatiebalk van mijn macbook pro 2019 is helaas stuk. De hele module zit los en de spatie balk kan niet meer normaal gebruikt worden. Alleen bij hard in het midden drukken werkt het nog maar dat is niet wenselijk tijdens het typen.

Nu zie ik dat apple een reparatieprogramma heeft alleen is mijn vraag hoelang duurt zoiets?

Heeft iemand ervaring hiermee of dit recentelijk laten uitvoeren bij de apple store?

Ik heb mijn laptop dagelijks nodig om op te werken dus kan hem eerlijk gezegd niet een week missen.

Alle reacties

• Sjoerdb92
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 15-03 09:21
Ik heb vanochtend met apple gebeld en alvast een afspraak gemaakt in Amsterdam.
Alleen ze mogen/kunnen geen specifieke tijdsindicatie geven. Dus het was 5-7 werkdagen.

https://www.onemorething....acbook-sneller-repareren/
Echter lees ik in dit artikel dat het in 1 dag zou moeten kunnen. Vandaar mijn vraag.
De apple store in Amsterdam is helaas voor mij niet naast de deur dus ik wil even de overweging maken of het voor mij waard is om die kant op te gaan.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True