Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Eerst pc build compatibility

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

• Baardhaas
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13:03
denottert schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:49:
Wat verwacht je van ons?[i]

Ik wil gewoon weten of wat ik nu op mijn lijstje heb staan werkt als ik het uiteindelijk in elkaar zet. PCpartpicker zegt van wel, maar menselijke bevestiging zou gewaardeerd worden.
Alles past in principe samen. Paar suggesties:

Je kan de Ryzen 5 3600 tray nemen, koeler van de boxed versie zal je toch niet gebruiken aangezien je een waterkoeler in je lijst hebt staan.

RAM met lagere latency, en nog iets goedkoper ook: pricewatch: Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4B
Zelfde, maar met lampjes: pricewatch: Crucial Ballistix RGB BL2K8G36C16U4BL

Met je huidige videokaart kan je ook met een voeding toe met minder vermogen. Mocht het een tijdelijke kaart zijn, vanwege de huidige gekte op de GPU-markt, zorg dan dat je voeding alvast geschikt is voor de kaart die je graag wilt hebben.
Sowieso zou ik een nieuwer model uitkiezen dan de TX650M, die inmiddels al weer 4 jaar oud is.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True