Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Eerste pc gebouwd en nu???

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:03
Je moet eerst windows installeren ja.

Je kan een USB drive maken via Microsoft Media Creation Tool.

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• alibibrami
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 19-06 14:33
Oeps ik proef een gevalletje “beetje dom”

Ik heb inderdaad de media tool op de usb gezet. Ik begrijp dat ik daarmee Windows 10 moet downloaden😂😂

• alibibrami
Hahn schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:53:
Als TS nog niet bedacht had dat 'ie zelf Windows moest installeren bij het bouwen van een nieuwe computer, gok ik ook dat 'ie (nog) geen Windows licentie heeft gekocht. Gelukkig kan je Windows al gebruiken zonder licentie :)
ja sorry zoals ik al zei "een beetje dom" 8)7

work in progress

Acties:
  • +14Henk 'm!

• alibibrami
trots op mijzelf mede namens mijn zoon ontzettend bedankt voor alle hulp.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23:23
alibibrami schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:33:
trots op mijzelf mede namens mijn zoon ontzettend bedankt voor alle hulp.

[Afbeelding]
Is dat op de igpu van de 10400? :-( denk niet dat je zoon dan fijn kan spelen met die lage fps. Je hebt echt een Videokaart nodig voor fatsoenlijk FPS.

[Voor 5% gewijzigd door Cyclonic op 14-03-2021 00:41]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alibibrami
Videokaart staat idd nog op het verlanglijstje. Het budget liet dat echter op dit moment niet toe. Vooralsnog is hij er erg blij mee

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:53
Cyclonic schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:50:
[...]

Dan had je beter Ryzen 4650 pro kunnen pakken, dan had die een behoorlijk redelijke onboard vid kaart.
Die is bijna 50% duurder dan de 10400, en als het idee is dat er later toch een dedicated videokaart komt, lijkt me dit een prima keuze.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aimussage
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22-07 16:14
alibibrami schreef op maandag 15 maart 2021 @ 16:41:
[...]

Hmmm daar op voortbordurend..... nog meer tips voor een budget game videaokaart waar ook fifa21 mee gespeeld kan worden:) ???
Gezien de voeding van 450watt is een gtx 770 misschien net over het randje qua verbruik bedenk ik me nu. Voor de V&A heb ik snel een lijstje gemaakt, verwacht geen wonderen maar met de gpu's in het filter haal je normaal gesproken wel 60 fps met Fifa op 1080p. Helaas is nu alles wat er staat eigenlijk wat te hoog in prijs of defect, maar regelmatig checken kan helpen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True