Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Eerste pc gebouwd en nu???

Pagina: 1
Acties:

• alibibrami
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 19-06 14:33
Hoi,
Yes het is gelukt. Als nitwit mbv BBG een eerste game pc voor mijn zoon samengesteld. Na eerst een te kleine behuizing (mATX ipv ATX) nu een mooie kast die aan gaat en ook nog beeld😇.

Intel Core i5 10400
Cooler Master Hyper 212 EVO
Phanteks ECLIPSE P360A
Kingston DDR4 HyperX FURY 2x8GB 2666
Cooler Master MWE Bronze 450 V2 PSU / PC
Kingston A2000 1000GB M.2 SSD
Asrock B460 PHANTOM GAMING 4

Echter ik kom niet verder dan dit scherm.

Wat doe ik verkeerd? De installatie cd die er van asrock bij zat heb ik op usb gezet alleen die wil niet starten. Moet ik eerst nog Windows installeren?? Wat moet ik doen??

• alibibrami
Heerlijk die snelle reacties tnx!!!

Ik heb de media tool op de usb staan.

En nu?? Ik klik hierop maar er gebeurt niks

• alibibrami
Oeps ik proef een gevalletje “beetje dom”

Ik heb inderdaad de media tool op de usb gezet. Ik begrijp dat ik daarmee Windows 10 moet downloaden😂😂

• alibibrami
Hahn schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:53:
Als TS nog niet bedacht had dat 'ie zelf Windows moest installeren bij het bouwen van een nieuwe computer, gok ik ook dat 'ie (nog) geen Windows licentie heeft gekocht. Gelukkig kan je Windows al gebruiken zonder licentie :)
ja sorry zoals ik al zei "een beetje dom" 8)7

work in progress

Acties:
  • +14Henk 'm!

• alibibrami
trots op mijzelf mede namens mijn zoon ontzettend bedankt voor alle hulp.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True