Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraag over KB4589212, geen juiste cpu

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 11:26
Bij KB4589212 staat een melding(bij Meer informatie) dat u deze update alleen moet installeren als je één vd volgende cpu's hebt.
Maar mijn cpu staat er niet tussen, en ik kreeg de update wel automatisch, wat is nu wijsheid....moet ik hem er evt afhalen?

Windows 20H2 build 19042.867 is het nu na deze update, cpu i5 4590

[Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 13-03-2021 16:17]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Alle reacties

• Mel33
@_JGC_ En de melding "Installeer deze update alleen voor de vermelde processors."
Is dat dan niet van belang?

Vind het wel raar dat ik de update krijg als ik niet de cpu heb iig.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Mel33
@_JGC_ Oke dankje voor die info, ga ik daar even vanuit, vooralsnog. Want het heeft met spectre enz te maken, dus ik geef er even wat meer aandacht aan.

Met deze code in een admin prompt kan je meer zien.
code:
1
reg query HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DESCRIPTION\System\CentralProcessor\0

de update is van 19 naar 28 gegaan, hier wordt dat uitgelegd in een FF crash probleem voorbeeld.

[Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 13-03-2021 16:43]

• Mel33
EricJH schreef op maandag 15 maart 2021 @ 01:39:
Waarom zou je de update willen verwijderen? Is er een probleem ontstaan na de recente update?
Zoals ik in de startpost beschreef, zegt MS bij “mededeling”...
Installeer deze update alleen voor de vermelde processors.
Vooralsnog geen problemen, maar het kan nog onzichtbaar zijn.

[Voor 13% gewijzigd door Mel33 op 15-03-2021 08:12]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True