Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe schutting plaatsen of geen zin?

Pagina: 1
Acties:

• RazorMaron
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 27-07 12:17
Mr. Stom schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:46:
Ik hoop niet dat de gedachte is 'die heg heeft het gedaan, buurman trekt u de portemonnee maar'. Ik denk dat je schutting juist langer heeft gestaan dankzij die heg: door de steun van de heg kon je schutting niet omwaaien. Zie ook het voorbeeld waarbij de schutting van je buurman wel is omgewaaid.
Nee nee, de gedachte is meer 'als die heg het gedaan heeft, willen mijn ouders niet investeren in een nieuwe schutting'. Het was daarnaast ook de keuze van mijn ouders om een schutting naast de al bestaande erfscheiding (heg) te maken, dus het argument dat onze buurman dan zou moeten dokken vind ik niet echt valide.

Als reactie op de vragen welk hout het is. Niemand weet het meer, mijn pa die zei alleen dat het duur was. Maar die is dan ook redelijk op z'n centen.

Het is een getoogde schutting met palen in paalhouders en ik denk eerlijk gezegd dat het geïmpregneerd hout/douglas is.

Hierbij een foto, dit was gisteren bijna allemaal omgewaaid, toevallig aan de andere kant, waar dan weer een ladder op rust. Het ziet er dus niet uit maar het moest even in een kwartiertje allemaal vastgezet worden. Maar misschien kunnen jullie hieruit halen wat voor hout het was? Dat rare kleurenpatroon komt trouwens door mijn camera.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True