• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 14:30

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter

NIDA staat voor de oproep, stem van een nieuwe generatie met superdivers DNA en Islamitische inspiratie.

Lijsttrekker:

NIDA pioniert als eerste politieke partij met de nodige prioriteit voor thema’s als racisme, islamofobie en de inclusie van diversiteit. Dit doet NIDA vanuit een door islam geïnspireerde, alomvattende, samenhangende visie op ethiek, mens en natuur, talent, welvaart en familie in de samenleving.
Visie
Voor een geloofwaardige politiek & samenleving, zorgzaam voor het leven van mens en natuur, eerlijke welvaart van arm tot rijk, kansrijk voor ieders talent en toekomst, en de inclusie van jou, mij, zij tot wij: één wereld in één land als één familie.
Islamitische inspiratie?
Geïnspireerd door de stem van het geweten. De oproep van de tekenen in natuur en samenleven. En de boodschap van profeten.
Corona?
Op p. 41 in het partijprogramma lees je de visie van NIDA op Corona. Daarin richten we ons vooral op de lessen van Corona (de eenheid van alle mensen wereldwijd; de kwetsbaarheid van het leven, de economie en samenleving; belang van harmonie tussen mens, natuur en dier) voor de toekomst en de sociale en duurzame hervorming die de samenleving nodig heeft.

Wat betreft de coronamaatregelen: NIDA is geen voorstander van generieke paardenmiddelen (geen genadeloze lockdown en vaccinatieverplichting), maar voor specifieke maatregelen gericht op bescherming en zorg van kwetsbaren.
Standpunten

Lees het complete partijprogramma
https://nida.nl/wp-conten...amma-2021-2025-prints.pdf
Eigenlijk als je deze podcast bekijkt worden al je vragen beantwoord.

[Voor 35% gewijzigd door Falastine op 13-03-2021 09:04]

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Catch22 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:26:
[...]

Ook al je op mensen van je eigen geslacht valt? Of niet in Allah gelooft?

Hoe inclusief is deze groep?
Uiteraard, ik zou zeggen bekijk de podcast minuut 32:00 dan is je vraag beantwoord. :)

De andere vraag word beantwoord op 41:30. :)

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Jeroenneman schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:31:
[...]

Je kunt partijen beter op hun daden beoordelen dan op hun woorden. Een partij met een sterk fundament in de islam is misschien slim genoeg om publiekelijk homo's of ongetrouwde stellen niet te veroordelen, maar het lijkt me sterk dat er in de achterkamers niet toch stiekem wordt gesproken over "ongelovigen".

*overigens hetzelfde voor SGP/CU. Die houden er ook nogal wat bijzondere ideeën op na vanuit een boekje met sprookjes.
Wat vind je hiervan? Als NIDA echt zo anders spreekt als handelt zouden ze dit toch nooit goedkeuren en waarschijnlijk hun achterban ook niet.

https://www.rijnmond.nl/n...tterdams-regenboogakkoord

• Falastine

Falastine

Topicstarter
n3othebest schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:42:
Tsja, een partij die het beledigen van een verzonnen profeet wil verbieden, godslastering weer strafbaar wil maken hoort niet thuis in de Nederlandse politiek.

Geloof en staat moeten gescheiden blijven. En geloof moet geen voorkeursbehandeling hebben boven andere ideeën of groepen.
Geloof zit al meer dan 80 jaar in de Nederlandse politiek. Zonder een enkel probleem. Het CDA, de CU en de SGP doen al superlang mee met het politieke klimaat en dat gaat tot nu toe goed.

Ik zou zeggen check de podcast dan zullen je vragen vooroordelen perfect beantwoord worden.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Catch22 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:42:
[...]

Nou, zo geinteresseerd ben ik ook weer niet.

Als jij een vraag stelt en ik geef aan dat die vraag in 30 seconde perfect beantwoord kan worden vanaf een bepaalde minuut, dan is het toch raar dat jij je vraag niet beantwoord wilt zien worden?

En inzake Lale Gul bijvoorbeeld, daar zijn ze oke mee?

Lale Gul , Mag en kan zeggen wat ze wil uiteraard. Haar vrijheid is ieders vrijheid we leven in Nederland. We hebben hier wetten en regels die haar beschermen. Wat zou ik daar van moeten vinden of NIDA?

• Falastine

Falastine

Topicstarter
n3othebest schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:48:
Ik ben dan ook van mening dat SGP niet thuishoort in Nederland. En fel tegen de grote rol van CU. (CDA is natuurlijk alleen in naam christelijk).

Zaken als verbod op godslastering is gewoon absurd. Waarom mag je verzonnen figuur A (noem random filmpersonages) wel beledigen en verzonnen figuur B (god) niet?

En dat geloof sijpelt ook door in bijvoorbeeld hun abortus standpunt.

Je kan hier wel doen alsof het allemaal normale programma punten zijn maar zolang ze voortkomen uit dat geloof zijn ze al niet normaal.

Je kan mij wel vooroordelen verwijten maar je negeert even mijn belangrijkste punt: Ben je voor of tegen dat staat en kerk gescheiden zijn?
Weet je wat ik raar vind. Jij hebt de vrijheid om te vinden dat de SGP hier niet thuis hoort. En andere religieuze partijen. Waarom geef je die vrijheid aan anderen niet? Ik en vele met mij vinden dat religie best thuis mag horen in de politiek. Ben je het daarmee eens dan stem je op die partij. Ben je het daarmee oneens dan stem je daar niet op.

Daarnaast kun je wel vinden dat staat en kerk gescheiden horen te zijn maar dat is de laatste 60 jaar niet het geval geweest en dat is ook goed gegaan. Dus hoe kom je erbij dat als de staat en de kerk niet gescheiden zijn dat dit grote problemen zal opleveren. Als veel mensen vinden dat dit moet kunnen en op deze partijen stemmen. Dan is de keiharde realiteit dat mensen hier wel op zitten te wachten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Catch22 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:51:
Ik zit al een podcast te luisteren. Ik hoef ook geen compleet beeld van de partij te hebben. Een simpel ja of nee is voor mij genoeg.

Wat je er van moet vinden? Nou, er zijn genoeg moslims die er niet zo heel normaal mee omgaan en haar van alles toe wensen
Ja er zijn maar liefst 1,3 miljoen moslims in Nederland. Ik mag hopen dat je begrijpt dat die 200 die haar bedreigen niet representabel zijn voor de rest van de gemeenschap?

Ik ken 1,5 miljoen pvvers die ook van moslims alles vinden en waarschijnlijk zullen daar 300 personen tussen zitten die ze het liefst de concentratiekampen in zien gaan. Maar dat zorgt er niet voor dat ik over alle PVVers hetzelfde denk natuurlijk.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Emgeebee schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:50:
[...]

Dat iets geen problemen oplevert betekent natuurlijk niet dat het niet fundamenteel verkeerd is.

Zoals gezegd, scheiding van kerk (moskee) en staat is de enige manier waarop je het dogmatische, tirannieke karakter van religies in toom kunt houden. Je moet geloof daarom buiten de politiek en rechtspraak houden, behalve dan het recht voor ieder om te geloven wat hij/zij wil. Enge clubjes die gebaseerd zijn op een religie ipv humanisme hebben wmb helemaal niks te zoeken in de NL politiek.
Uiteraard is dit je eigen mening. Je noemt het enge clubjes dus je hebt je oordeel al klaar liggen helaas. Ik zou zeggen bekijk de podcast en lees het partijprogramma en hopelijk zul je zien dat het allemaal best mee valt.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
n3othebest schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:57:
Simpel: het is de tolerantie paradox. Religieus zijn in beginsel niet tolerant voor andersdenkenden. Daarmee is het dus je morele plicht om intolerant te zijn tegen de invloed van religie in de politiek.

Omdat de religieuze partijen nog nooit een absolute meerderheid hebben gehad is die ramp tegen gegaan. Maar er zijn genoeg negatieve gevolgen te noemen. Tegenhouden van allerlei vrijheden rondom homohuwelijk, abortus, euthanasie, indoctrinatie op scholen, discriminatie in gemeenschappen, kindermisbruik door de kerk, voortzetten dierenleed door ritueel slachten, kindermishandeling door besnijdenis.....

Hoe veel wil je er hebben?
Ik kan hem ook omdraaien. De laatste 20 jaar zijn moslims en minderheden tegengehouden in het beoefenen van hun geloof en religie. Burqa verbieden, moskee oproepen verbieden, islamitische begraafplaatsen tegenhouden, besnijdenissen proberen te verbieden(mannen) vrouwen is verboden is de islam dit is iets cultureels) Halal slachten ik kan ook zo doorgaan. De vrijheden die jij geniet zou iemand die gelooft ook willen genieten.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
xh3adshotx schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:01:
[...]

Wat mij betreft hoeft geen enkele politieke partij die gericht is op geloof te bestaan. Wat dat betreft heeft het nog nooit iets goeds gebracht als een partij die gericht is op geloof de macht heeft. Zie bijvoorbeeld de "expansie drift" van de katholieke kerk toen die de macht hadden of wat in Iran is gebeurd.
Ja maar zonder dat je het doorhebt. En dat doen vele. Beperk je de vrijheid van een ander met deze denkwijze. Iemand die gelooft of religie hoogt heeft zitten die heeft evenveel rechten als iemand die totaal niet in god gelooft. De vrijheid die jij wilt, die wil een ander ook hebben.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Die kwam later, maar inhoudelijk bijna dezelfde standpunten.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:12:
Ironisch dat er gepraat wordt over islam en vrijheden terwijl er landen als Pakistan en Saudi-Arabië bestaan.
Nederland is officieel zelf een sharia-staat ;)

Zoals je weet heeft Nederland in 1816-1949 over Indonesië geregeerd.

Het Nederlandse rechtstelsel is gebaseerd op de '' Code Napoleon'' het Franse wetboek Dat in 1811 in Nederland is ingevoerd. Dat wetboek is gebaseerd op de ''Malaki Jurisprudentie'' Napoleon is in Egypte geweest en was zo onder de indruk van het islamitische recht, dat hij de schrijvers van het wetboek heeft gezegd '' neem dat maar over''

Dus technisch gezien en officieel hebben we hier een sharia rechtstaat ;)

• Falastine

Falastine

Topicstarter
n3othebest schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:23:
[...]

Maar dan wel ook tolerant voor andere geloven homo's etc.
Je doet een aanname. Als je de moeite nam om de podcast te luisteren of het partijprogramma te lezen zul je zien dat dit exact hetzelfde is op dit punt. Wij zeggen alleen je hebt ook de vrijheid van religie hebt om anders over bepaalde zaken te denken. En dat mag en is een goedrecht uiteraard.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Emgeebee schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:37:
[...]
Dat is een leuk weetje voor op feestjes ;) maar ondertussen zit er natuurlijk een behoorlijk verschil tussen de Nederlandse wet en de sharia. Iets met voortschrijdend inzicht.

Vraagje: zou jij in een land willen leven waar de shariawet letterlijk wordt genomen en uitgevoerd?
Vraagje, weet jij uberhaupt wat de sharia wetgeving inhoudt?

En kom niet met wilders voorbeelden homos van flatgebouwen gooien en afvallige afslachten want dat is absoluut geen sharia wetgeving. Er bestaat letterlijk niet eens een boek met die wetgeving. De sharia wetgeving is hier perfect uitgelegd voor je.

https://www.theosthinktan...t-and-why-you-should-know

• Falastine

Falastine

Topicstarter
xh3adshotx schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:43:
[...]

Dit is echt precies wat ik tegen religieuze partijen heb... :o Hoe kan je iets waarvan geen bewijs is dat het bestaat of bestaan heeft laten oordelen over maatschappelijke kwesties? Het enige dat eraan te grondslag ligt is een paar duizend jaar oud boek (welk geloof dan ook) waarin beschreven wordt wat wel of niet goed is. Van enig voortschrijdend inzicht is totaal geen spraken.
Geen enkel bewijs?

Jij denkt inderdaad dat bijvoorbeeld het mensenlijk oog bestaande uit de oogzenuwen, lens, hoornvlies, pupil, bindvlies, netvlies, iris, kanaal van Cloquet, ciliairspieren, traanklieren etc. en de openingen (alsook hun plaatsen) in zijn schedel dan echt per toeval en afzonderlijk en in eerste instantie zonder reden zijn ontstaan en ontwikkeld zodat zij later samen ‘per toeval’ niet één maar twee werkende ogen vormen?

Bekijk deze prachtige video en raak overtuigd van de schepping en de wonderen van GOD ;)

• Falastine

Falastine

Topicstarter
xh3adshotx schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:55:
[...]

[...]

Okay, dus je wilt dat jij je geloof kan volgen zoals jij dat wilt... Maarrrr als je een andere mening hebt mag dat niet. _/-\o_

[...]

Prima, we gaan dus niet zo vaak mensen ophangen, stenigen of wat dan ook. Maar af en toe moet kunnen toch? Wie bepaald trouwens of er genoeg bewijs is? Waarschijnlijk een Imam?
Selectief shoppen is gevaarlijk. In de islam moeten er sowieso 4 getuigen van de actuele daad zijn wil iemand een veroordeling aan zijn broek krijgen. En geen enkel land hanteert sowieso de shariawetgeving in de islamitische wereld behalve Saudi Arabie. Dus als je met 4 mensen tegelijk iemand de daad hebt zien doen dan pas word iemand veroordeeld. Nou 3x raden hoe groot de kans is dat jij door 4 mensen tegelijk betrapt word op vreemdgaan die de daad dan ook daadwerkelijk zien?

“Why did they not produce four witnesses?” [al-Noor 24:13], i.e., why did the accusers not bring witnesses to the things they accused them of? “four witnesses” i.e., of good character.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Voordat het een theologische discussie word. Want NIDA is islamitisch geïnspireerd maar we halen ook andere bronnen aan zoals de THORA of de BIJBEL en de gerenommeerde filosoof Piketty.

Zouden we de theologische discussie misschien ergens anders kunnen voortzetten. Jullie gaan te diep in op het islamitische karakter terwijl de partij enkel islamitisch geïnspireerd is. En uitdrukkelijk zichzelf niet als een moslimpartij presenteert.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
posttoast schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:06:
[...]

Oprechte vraag waarvan ik hoop dat je er antwoord op geeft: vind jij dat vreemdgaan (jij haalt dat voorbeeld tenslotte aan) bij wet verboden moet worden? En hoe denkt NIDA daarover?
Uiteraard vind ik niet dat vreemdgaan bij wet verboden moet worden en NIDA ook niet. Daar gaat de politiek toch absoluut niet over. Wat NIDA wel vind is dat prostitutie verboden zou moeten worden naar Zweeds model.

In Zweden erkent men sekswerk sinds 1999 niet meer als werk. Het Zweedse prostitutiebeleid criminaliseert de klanten, woningverhuurders, zakelijke relaties en families van sekswerkers. Prostitutie is immers per definitie geweld, zo wordt geredeneerd, dus de sociale omgeving van een prostituee bestaat uit geweldplegers

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Kijk aan de vele reacties te zien was 1 van de redenen voor het bestuur om NIDA op te richten. Tegen moslims schoppen , framen en bashen is nu eenmaal populair en levert zetels op. Ik zie dat vele zonder het programma gelezen hebben al een heel beeld hebben gecreëerd van wat NIDA is. Als je niet aan tafel zit dan sta je op de menukaart. De islam word nu al 20 jaar als problematisch gezien en dat moet veranderen. Islam moet genormaliseerd worden. En in essentie als je de moeite nam de podcast te luisteren of het programma te lezen zul je weinig schokkerende dingen in ons partijprogramma vinden. En juist hoop ik geïnspireerd raken en denken wauw daar zo wel wat in.

Post geüpdate met standpunten.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
RazorMaron schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:14:
@Falastine Ik hoor via verschillende kanalen dat NIDA in sommige peilingen al op een zetel zit. Maar in de peilingen die ik bekijk zie ik nog helemaal niets staan. Kan jij dit toelichten, jij bent er misschien meer van op de hoogte?

Verder is dit mijn eerste jaar stemmen en twijfel ik tussen SP, DENK en D66. NIDA is in mijn ogen iets te klein om mee te nemen in mijn keuze net zoals Volt dat is. Je zou kunnen zeggen dat als iedereen denkt zoals ik, NIDA inderdaad nooit in de TK terecht komt.

Heb jij misschien redenen waarom ik toch wel op NIDA zou moeten stemmen dan een SP, DENK en D66.

Wat me wel opvalt is dat NIDA probeert zoveel mogelijk af te pakken van DENK, logisch wel, de partijen liggen dicht bij elkaar. Ze hopen op een verschuiving zoals dat plaatsvond van PVV -> FvD in de korte gloriedagen van Thierry.

Hebben zij hun plannen laten doorrekenen door het CPB zoals DENK dat heeft gedaan? Plannen kunnen interessant zijn, maar zijn ze ook realistisch?

Wel leuk dat zij voor zover ik weet de enige partij zijn die iets wilt doen mbt de Amazighen bevolking, dat apprecieer ik wel.
De reden dat nida niet gepeilt word is dat peiling-bureaus pas iemand meenemen als er voldoende op een partij gestemd word. In het rijtje wie stem je dit jaar staat nida niet vermeld. Dus opties die er niet staan vinken mensen niet aan.

Als je in een restaurant komt met een menu en er staat na allerlei gerechten: ‘heeft u andere wensen? Laat het ons weten’
Dan kom je er niet op om totaal wat anders te bestellen dan de standaard gerechten, omdat je niet weet of het überhaupt een optie is.

We zijn nooit gepeild maar we kwamen in Rotterdam wel met 2 zetels binnen terwijl iedereen zei zullen nooit de Rotterdamse raad in komen.

Check vooral de podcast daar worden echt veel vragen beantwoord. En wat betreft de Imazighen daar is onze Hassan Buyatui al sinds 2015 mee bezig en het staat ook in ons verkiezingsprogramma. Onze slogan is ook geloof in jouw stem. En wij spreken als het goed is een iets andere doelgroep dan DENK aan. Die presenteert zich echt als seculiere partij. En NIDA vind dat de islam inspiratie biedt voor alle problemen in de samenleving. Er is een reden dat de financiële crisis in 2008 de islamitische wereld niet raakte. Rente over geld is en blijft gevaarlijk.

Islam is niet alleen voor achter de voordeur, wij denken dat er voldoende inspiratie is uit de islam en andere geloven en boeken om een prachtige samenleving te bouwen.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Jeroenneman schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:44:
[...]

Goede slachtofferrol, maar volgens mij wordt er in het hele topic niet tegen moslims gebasht. Wel tegen de vermenging van staat en geloof. Logisch, aangezien het partijprogramma vol staat met teksten uit de Koran. Ik zou een CU of SGP net zo hard bediscussiëren, als zij voorstellen om verworven rechten te schrappen omdat er in hun boekje staat dat iets niet mag. En dat wordt ook gewoon gedaan.

Dus waarom is het bij Nida opeens moslimbashing? Een verzonnen boek gebruiken als basis voor je partij standpunten is gewoon niet handig in een moderne samenleving. Ongeacht of dat een Bijbel, Koran of iets anders is.
Als je nou eens het partijprogramma zou lezen en daarna wat respectvoller zou kunnen reageren dan zou ik je vragen zonder probleem willen beantwoorden.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
n3othebest schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:04:
[...]

Misschien had je vanaf het begin wat meer vragen moet beantwoorden in plaats van ontwijken en in de slachtofferrol kruipen.

Er is ook voldoende commentaar geweest op de christelijke partijen in dit topic.

Ook was het netjes als je had aangeven dat jij zelf in het bestuur zit. Zoals de lijsttrekker van de piraten partij wel netjes had gedaan.
Ik zit niet in je bestuur, ik ben enkel lid van de partij. Dus hoe kom je erbij dat ik medebestuurder ben?

Ik voel me enkel erg verbonden met het gedachtegoed van NIDA. Jij noemt het slachtofferrol omdat jij dat makkelijk kunt zeggen aan de andere kant van de tafel.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Check even het SGP topic, 10 reacties terwijl hun standpunten zoveel extremer zijn, daarna ga je naar het PVV forum maar mensen geen vragen stellen over het zieke programma dat de PVV wil uitvoeren in Nederland. Daarna het FVD topic maar mensen zonder probleem zitten en praten terwijl hier iemand een echte antisemiet is.

Daarna zodra dit topic geopend werd en het woordje moslim en islam daar stonden. Werden er zonder het programma te lezen allerlei frames over de standpunten van deze partij geschreven. En was opeens scheiding van kerk en staat superbelangrijk voor iedereen. Terwijl ik daar bij de andere religieuze partijen helemaal niets over lees.

Hoe kan dit?

• Falastine

Falastine

Topicstarter
posttoast schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:22:
Eens met wat er hierboven staat. Ik merk dat je passie hebt voor de partij waar je lid van bent, dat siert je. Je hebt hier een podium waar je kritische vragen kunt beantwoorden; pak die kans en pareer niet continu door te verwijzen naar de podcast of het partijprogramma. Als je doel is om potentiële stemmers te werven (die misschien wel meelezen maar niet reageren), dan is dat niet de manier :)
Kijk het probleem wat al vele jaren heerst en wat ik hier toch ook terug zie is dat mensen gelijk zonder het programma te lezen of überhaupt misschien ooit een moslim langer dan 2 uur gesproken hebben. Een heel oordeel hebben over moslims of de islam. Ik heb sharia, homohaat en andere vragen voorbij zien komen. Ik vind dit lastig ik denk dan waarom direct van het negatieve uitgaan. Het programma is echt heel links. Er word inspiratie gehaald uit de islam, het christendom het jodendom en de profeten. Ik ga geen theologische vragen beantwoorden daar ben ik niet voor. Het programma zelf wil ik best vragen over beantwoorden.

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Ik zal na de verkiezingen al jullie vragen beantwoorden ik ben druk bezig met flyeren 🙏

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Nee dan liever extreemrechtse invloeden ...

• Falastine

Falastine

Topicstarter
xh3adshotx schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:23:
[...]

Liever ook geen extreemrechtse invloeden. Vind het best jammer dat FvD groter geworden is en de PVV maar een aantal zetels is kwijtgeraakt. :)

Voor jou vind ik het jammer dat Nida geen zetel lijkt te bemachtigen. Ondanks dat ik tegen een partij met geloof als fundament in de politiek ben, heb ik wel bewondering voor je inzet (flyeren). Zelf vind ik het dan wel weer fijn dat ze geen zetel lijken te bemachtigen.
Merci (y)

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee