Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• septillion
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 00:27

septillion

Moderator Duurzame Energie & Domotica
@hneel Supervised zie ik er wel staan, iets verstopt maar staat er gewoon. Maar de eisen voor supervised om supported te zijn best kritisch. Zou ik dus alleen aan beginnen als je er een beetje in thuis bent.

Container is een optie maar weet dan dat je de add-on's en snapshots moet missen. Dit is beide zelf te doen via Docker maar enige kennis is dus vereist.

Als je er nu toch niets anders mee wilt doen zou ik zelf lekker voor HA OS gaan. Makkelijkste weg en je hebt de beschikking over add-ons en snapshots. Mocht je later dan meer met je nu willen zou je de boel virtueel kunnen maken met Proxmox en dan je Snapshot zo weer terug zetten.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True