Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Woning kopen, maar huurders

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +10Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
Dus, je wilt een woning kopen waar je vriend in zit.
Je weet dat je deze vriend er niet zomaar uit kan zetten?
Je weet ook dat jij ALLE kosten op je krijgt?

En vervolgens merk je dat de prijs te hoog is - dan zoek je toch gewoon wat anders? Een huis kopen dat al verhuurd is, is lekker makkelijk als je het gaat verhuren, maar een ramp als je er zelf in wilt wonen.

Als het je eigen huis is: REN WEG, VER WEG! (verder!)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12:09
Dat wordt niets. Huizen in Amsterdam zijn zo overpriced dat hij die 220 ook wel gaat krijgen.

Woont in Helsinki

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Wat @Intelligo ook al zegt, die leegwaarderatio is echt geen bal waard momenteel als het gaat om het bepalen van de verkoopprijs. Ik heb mijn vorige huis verkocht aan een investeerder die zonder blikken of blozen een premium op de vraagprijs afrekende. Er wordt met flinke waardestijgingen gerekend met geld wat de komende 30 jaar prima in stenen vast mag zitten.

[Voor 4% gewijzigd door The Killer op 09-03-2021 12:37]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12:41
Dan zou de prijs al een stuk beter zijn; er is dan sprake van een prijs van 123.000 euro. Dat zou ik een redelijke prijs vinden.
Ja, dat zou ik ook wel een redelijke prijs vinden voor een appartement binnen de ring van Amsterdam :P dat is, ongeacht staat en wat voor huurder er ook in zit, hoe dan ook niet realistisch in deze markt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
ik denk dat je in je handjes mag klappen, als je uiteindelijk voor 350k dit appartement gekocht + opgeknapt hebt (incl al die andere kosten).
kan je dat missen? want weet dat je er de eerste 10 jaar niets aan gaat verdienen, en pas zodra die vriend eruit gaat KAN je het voor een mooie prijs verhuren.
En verhuren aan vrienden is een ramp, wat doe je als je huur wilt verhogen? als er dingen stuk gaan? als hij niet betaald? hoe gaat je vriendschap dan zijn? etc. doe het niet .

Acties:
  • +3Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 02-08 23:16
los van de vraagstelling.... wat een moeilijk te lezen topicstart, en wat geef je veel niet ter zake doende info:
broer, vriend, vriendin, Utrecht, accountant, zeer slecht, enzovoort.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True