Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Google translate lijkt tweakers' goede vriend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
"Niet langer mogelijk" is behalve een letterlijke vertaling van "no longer possible" toch ook gewoon correct Nederlands? :?

Anders doet Van Dale het ook verkeerd. :+
Wat is de Van Dale Wiki?

De wiki is gesloten. De wiki blijft te raadplegen, maar nieuwe bijdragen zijn niet langer mogelijk.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@7Sins langer v korter, kan ook gebruikt worden in aanduiding van termijn.
retweeten is niet meer mogelijk, of retweeten is niet langer mogelijk. Bij beiden geef je aan dat het niet mogelijk is vanaf bepaalde termijn.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 01-08 10:57

arnoudwokke

Redacteur
ik lees weleens stukkenin jullie artikelen waarvan de zinsopbouw mij doet twijfelen of het wel oorspronkelijk nederlands geschreven is. Maar goede voorbeelden heb ik niet paraat liggen.
Laat het vooral weten. Het gebruik van rechtstreekse vertalingen is kopiëren van andermans teksten en dat is ten strengste verboden op onze redactie. Uitzondering daarop zijn natuurlijk citaten, maar die zijn dan ook duidelijk aangegeven met '..' of "..." :)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True