Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Draft "Nieuw topic"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MOmax
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 29-07 21:23
Ik heb behoefte om, in het geval ik een "Nieuw topic" aanmaak, deze als Draft op te kunnen slaan.

Dat betekent concreet dat ik naast de knop
- "Plaats topic"
en
- "Toon voorbeeld"
ook over een knop kan beschikken
- "Bewaar topic voor latere publicatie als ...".

Zo kan ik rustig een vraag, of ervaring, schrijven - eventueel verspreid over meerdere dagen. Tevens kan ik d.m.v. "Toon voorbeeld" kijken of de opmaak nog klopt (b.v. in geval van tabellen).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:37

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Dat kan je soort van al doen via de notepad functie op je Myreact pagina: https://gathering.tweakers.net/forum/notepad

Edit: niet om je idee af te schieten overigens, op zich heeft dat best potentie denk ik (evt. ook om met meerdere mensen een topicstart voor te kunnen bereiden), maar wellicht is die functie in elk geval handig voor je in afwachting van dit feature verzoek :)

[Voor 52% gewijzigd door Orion84 op 08-03-2021 17:06]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True