Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aankoopadvies tweedehands 10.000.-

Pagina: 1
Acties:

• Whatsausername
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 19:52
Hallo,

Binnenkort verloopt mijn private leasecontract op een Peugeot 108 en ben ik me alvast aan het oriënteren op de tweedehands markt. Mijn vriendin en ik zijn (met het oog op mogelijke gezinsuitbreiding) op zoek naar een wat grotere auto.

Het bedrag dat we max. uit willen geven is 10k.

Wensen:
- Ruime(re) auto (SUV, Sedan, Station)
- Benzine
- Handgeschakeld
- Bouwjaar 2014 of nieuwer
- Maximaal 150.000 km
- 5 deurs
- Een auto met een beetje pit. De 108 komt zeer moeizaam mee qua inhalen op de snelweg etc.

Wat ik tot nu toe zelf gevonden heb:
- Renault Clio Estate
- Kia Sportage
- Renault Megane Stationwagen
- Peugeot 308SW
Ik sta uiteraard ook open voor andere merken

Nu heb ik niet heel veel kennis van auto's en heb ik ook nog nooit een tweedehandsauto aangeschaft. Ik zou dus ook graag willen weten waar ik goed op moet letten bij de aankoop van een 2e hands.

Ik kijk uit naar jullie tips en adviezen! :)

Alvast bedankt!

• Whatsausername
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 19:52
Touchdomex schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:09:
Waarom deze auto's want het zijn alle 4 hele andere soort auto's.
We zijn niet echt heel kieskeurig. Deze auto's spraken ons met name aan qua look en ruimte.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True