Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Anoniem: 91868

Topicstarter
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die lid zijn van een partij. Wat zijn bijv. de voordelen van een lidmaatschap? Denk jij dat je enig invloed hebt op de partij of de standpunten? En ga je ook naar bijeenkomsten toe, en met wat voor een verwachting ga je? Is het puur voor de leuk, of ga je echt om te netwerken? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met het lidmaatschap. En wat vinden jullie van de kosten? Het CDA bijvoorbeeld springt er negatief uit met maar liefst 70 euro per jaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor jullie antwoorden! :) Ik heb inmiddels rondgekeken en ik ben lid geworden van een partij. Ik ben zeker van plan om actief mee te gaan doen, voor zover dat mogelijk is.

Topicstarter
PolarBear schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:51:
[...]

Actief worden is niet zo lastig. Sterker nog afhankelijk van je woonplaats is een raadszetel in een jaar of 4-5 zelfs heel erg haalbaar. Het is net hoeveel tijd je erin steekt, Als jeer tijd in steekt, je gezicht laat zien, niet al te controversiële dingen roept dan kan het best snel gaan.

Ik ben er zelf op afgehaakt omdat ik de politiek om het politiek wel gezien had. Maar als je actief wil worden en je hebt ambitie dan kan je veel.
Ik heb familieleden die actief zijn in de plaatselijke politiek, dus advies inwinnen is zo gedaan. Alleen ben ik lid geworden van een redelijk nieuwe partij
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
, die voor zover ik weet vooral aanwezig is in de 2e kamer, prov. staten en het Europese parlement. Niks over de plaatselijke afdelingen. Maar goed, dat heeft op dit moment zeker niet mijn prioriteit. Eerst een zien wat er gebeurt na de 17e en hoe het bestuur zichzelf opbouwt. Ik ga gewoon lekker mezelf op de hoogte houden en naar een ALV gaan wanneer ik kan.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True