Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Box set peugeot boxer opgeblazen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• audionoob
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 12-03 10:47
Is het mogelijk dat ik de box set van een gehuurde peugeot boxer heb opgeblazen? Ik heb hier namelijk een factuur voor gekregen maar ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten hebben gedaan.
...

Betreft een Peugeot boxer uit 2016 dacht ik.
...

Ik las op verschillende sites dat je een speaker kan opblazen wanneer je het volume te hoog zet of langdurig hoog hebt staan. Ik dacht zelf dat je de boxen in een auto niet echt kan opblazen aangezien het een vaste set betreft.

Graag hoor ik jullie meningen en gedachtes hierover.

Alle reacties

• audionoob
Oke bedankt, het is dus niet zo dat de boxen in de auto zijn afgestemd waardoor je het volume niet te hoog kan doen? Als ik het goed begrijp.

Ik heb de boxen inderdaad op normaal volume gehad gedurende de rit, werd de hele tijd gepraat namelijk en we hoefden niet te schreeuwen. Tuurlijk heb ik zo nu en dan het volume wel even wat luider gehad maar niet langer dan een paar minuutjes.

Uiteindelijk heb ik ook "maar" een rekening van 250 eu gekregen dus het hoeft natuurlijk ook geen enorm probleem te worden

• audionoob
@Deef_K Dat was ik nog zeker niet van plan hoor.

Probleem is alleen dat we vaker bij deze verhuurder busjes en dergelijke huren, zou het gek vinden als hij me oplicht.

• audionoob
@Jag @sypie
Top dankjewel, ik heb dus een rekening gekregen voor het opblazen van de boxen en volgens jou(jullie) is die kans klein aangezien ik zelf niks gemerkt heb?

• audionoob
@sypie Ja dit was ik ook inderdaad al van plan. 22 Feb het busje gehuurd, 26 feb is de factuurdatum van de kapotte boxen en morgen (5 Maart) is de vervaldatum. Ik heb de rekening echter vandaag pas binnengekregen.

Zal morgen even flink verhaal halen.

• audionoob
@Hackus @TBTL Precies, dat dacht ik dus ook.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• audionoob
Heb uiteindelijk niet hoeven betalen. Ik ben langs geweest en na goed overleg eruit gekomen, zo hoort het natuurlijk. Bedankt voor de hulp allemaal.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True