Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Box set peugeot boxer opgeblazen

Pagina: 1
Acties:

• Jag
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19:20
audionoob schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:16:
Oke bedankt, het is dus niet zo dat de boxen in de auto zijn afgestemd waardoor je het volume niet te hoog kan doen? Als ik het goed begrijp.

Ik heb de boxen inderdaad op normaal volume gehad gedurende de rit, werd de hele tijd gepraat namelijk en we hoefden niet te schreeuwen. Tuurlijk heb ik zo nu en dan het volume wel even wat luider gehad maar niet langer dan een paar minuutjes.

Uiteindelijk heb ik ook "maar" een rekening van 250 eu gekregen dus het hoeft natuurlijk ook geen enorm probleem te worden
Lijkt me een erg onwaarschijnlijk verhaal dat je de luidsprekers hebt over belast. Om meerdere redenen
- heel veel power krijg je niet uit een head unit in een auto, want gelimiteerd door de 12volt.
- meestal sneuvelt als eerste de tweeter en niet alle speakers zowel de woofer als tweeter
- het zou je toch zeker zelf opgevallen moeten zijn

Dus ik zou ze vragen wat ze precies gemerkt hebben, zeggen dat het bij jou gewoon functioneerde en waarom ze denken dat jij het defect zou hebben veroorzaakt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• audionoob
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 12-03 10:47
Heb uiteindelijk niet hoeven betalen. Ik ben langs geweest en na goed overleg eruit gekomen, zo hoort het natuurlijk. Bedankt voor de hulp allemaal.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True