Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rickbovenkamp
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 21-07 11:02
Intel is net iets sneller dan de AMD en een stuk goedkoper, de i5 10400(f) heeft momenteel de beste prijs/prestatie verhouding voor gaming.

Videokaart zou ik tweedehands kopen. Er zijn nieuw bijna geen videokaarten beschikbaar en je betaalt er de hoofdprijs voor, tweedehands zijn ze ook redelijk duur maar zijn wel betere deals te scoren. Wachten tot de situatie verbeterd kan mogelijk heel lang duren, met een beetje pech nog dit hele kalenderjaar.

De kast kan je prima houden met een GTX 1650/1660. Als je een kaart vind die wat meer verbruikt en wat warmer wordt zou ik deze wel vervangen door iets met wat meer airflow zoals pricewatch: Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart of pricewatch: Fractal Design Meshify 2 Compact Black Solid. Deze dempen minder maar als je componenten goed gekoeld worden draaien de fans ook minder hard.

Ik zou een iets betere voeding kiezen, dat zorgt ervoor dat je systeem minder snel kapot gaat en je meer mogelijkheden qua videokaarten hebt, nu en in de toekomst. Bijvoorbeeld pricewatch: Corsair TX650M of pricewatch: MSI MPG A650GF voor wat meer high-end.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

rickbovenkamp schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:25:
Intel is net iets sneller dan de AMD en een stuk goedkoper, de i5 10400(f) heeft momenteel de beste prijs/prestatie verhouding voor gaming.

Videokaart zou ik tweedehands kopen. Er zijn nieuw bijna geen videokaarten beschikbaar en je betaalt er de hoofdprijs voor, tweedehands zijn ze ook redelijk duur maar zijn wel betere deals te scoren. Wachten tot de situatie verbeterd kan mogelijk heel lang duren, met een beetje pech nog dit hele kalenderjaar.

De kast kan je prima houden met een GTX 1650/1660. Als je een kaart vind die wat meer verbruikt en wat warmer wordt zou ik deze wel vervangen door iets met wat meer airflow zoals pricewatch: Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart of pricewatch: Fractal Design Meshify 2 Compact Black Solid. Deze dempen minder maar als je componenten goed gekoeld worden draaien de fans ook minder hard.

Ik zou een iets betere voeding kiezen, dat zorgt ervoor dat je systeem minder snel kapot gaat en je meer mogelijkheden qua videokaarten hebt, nu en in de toekomst. Bijvoorbeeld pricewatch: Corsair TX650M of pricewatch: MSI MPG A650GF voor wat meer high-end.
Voor een 250w systeem heb je geen 650w voeding nodig. dat kan ruim uit met 450w pricewatch: be quiet! Straight Power 11 450W in het hoge segment

@Daan115 zou nog even je R9 270X aanhouden als die niet defect is. alle GPU's zijn veel te duur nu

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True