Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• imafishlol
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:21
Beste tweakers,

Sinds dat we (terecht) geen mobiel meer op de fiets mogen gebruiken loop ik steeds vaker tegen een dillema aan wanneer ik onderweg naar werk muziek luister. Ik hou in Spotify graag lijstjes bij van de nummers die ik in mixjes/podcasts tegen kom maar om onderweg op de fiets om de haverklap mijn mobiel uit mijn zak te trekken is 1) vermoeiend en 2) illegaal. Is er een manier om een van de functies onder de knoppen op mijn draadloze in-ear oordoppen te herprogrammeren naar de Spotify "like" functie? De "ga een track terug" functie gebruik ik bijvoorbeeld nauwelijks en zou prima vervangen kunnen worden.

Mobiel: Pocophone F1 met MIUI versie 12.0.3
Oortjes: Alien Secret QCC010 TWS Bluetooth 5.0

Ik had zelf deze twee topics gevonden over wat mogelijkheden:
https://android.stackexch...5/remap-headphone-buttons
https://android.stackexch...dsets-media-key-android-9

De apps die genoemd worden (button remapper) heb ik geprobeerd maar lijkt niet precies te kunnen doen wat ik wil. Een andere oplossing die geopperd wordt is door met behulp van de app tasker iets op te zetten. Aangezien de app geld kost en ik geen ervaring hiermee heb dacht ik toch eerst hier te vragen of andere misschien een simpelere oplossing hebben

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True