Ik wilde eigenlijk geen prik halen. Ik heb Corona gehad alleen niet officiaal laten testen. Mijn vrouw en zoontje zijn wel positief getest en ik ben zeker 5 dagen goed ziek geweest. Dus mijn lichaam kan het zelf wel aan.
Ik heb in mijn hoofd ook een blokkade betreft injecties, dus die Corona prik wilde ik niet.
Na lang twijfelen en discussies met de zusjes en ouders toch maar een afspraak gemaakt voor een prik. Afzeggen of niet opdagen kan altijd

Gister tot de laatste minuut aan het twijfelen.
Toch maar naar de vaccinate locatie in Veghel gereden. Parkeren was een ramp en helemaal achter op het terrein. Mondkapje vergeten dus nog een keer terug naar de auto met de gedachte om in de auto te stappen en weg te rijden. Uit eindelijkgedachten op 0 en naar binnen gelopen.
Bij binnenkomst vriendelijk begroet en de vraag of ik de vragenlijst had ingevuld. En mocht door lopen via het doolhof naar de volgende dames. De 2e dame was minder vrolijk. Maar een brief met Moderna en mocht door lopen naar de achterkant. Wel zenuwachtig maar wel met de gedachte "nu ik ga ik dit maar doorzetten dan".
Na de incheck mocht ik bijna direct doorlopen naar Els. Els is een wat oudere dame met een echte zorg uitstraling, dat heeft ook rust gegeven. Maar ik zag de spuiten al liggen in het bakje.
"Els, ik ga niet kijken hoor. Ik kan echt niet tegen spuiten". Het antwoord van Els "Bijna niemand vind een spuit leuk en de helft kijkt niet"
Els is een goede prikker. Ik voelde wat scherpe druk op de huid maar een paar seconde later zat de pleister al op de arm. En de mededeling "dat was het al".
In de wachtruimte wat tinteling in de arm. Kan ook de ontlading van de spanning zijn geweest. 's Avonds wat druk in het hoofd. Maar dat kan ook de warmte en niet genoeg water zijn geweest.
Vandaag alleen klein beetje spierpijn en de prikplek is gevoelig als ik op mij zij lig.
Maar van een twijfelaar naar iemand die blij is dat hij een vaccinatie heeft gehaald.