Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gamma K2 schakelaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:20
mmniet schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:08:
Ik wil nu een dimmer vervangen door een fibaro inbouw dimmer met daarop een puls drukker. Welk merk pulsdrukker kan ik gebruiken om het afdekraampje en schakelknop (dus de plastic kap) van de Gamma te kunnen blijven gebruiken?
Een Gamma K2 pulsdrukker.

Als ze die niet in het assortiment hebben, dan heb je denk ik pech en zul je voor een ander merk met ander design wip moeten gaan. Dit is niet bepaale universeel...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 31-07 12:37

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Vraagtopic van gemaakt

Geen idee, ik weet niet wie de achterliggende fabrikant van Gamma is. Sowieso is schakelmateriaal in de bouwmarkt serieus overpriced en zeer beperkt qua gamma (pun intended).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 20:41
Sen schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:10:
Ik zou niet te snel opgeven. De kans dat de gamma gewoon bij 1 van de grotere schakelaar fabrikanten inkoopt is heel groot
Die kans is 1. Er bestaat geen 'Gamma elektra enzovoorts fabriek'. Het is alweer jaren geleden dat ik er heb gewerkt, maar volgens mij stond de leverancier destijds gewoon achterop de blisterverpakking (iig van het inbouwdeel, misschien niet op die van het afdekraam). Het was volgens mij een Duitse club (Schneider/Hager/Busch-Jager?) die via Plieger werd geleverd.

[Voor 5% gewijzigd door leecher op 02-03-2021 10:37]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True