Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kraan zit een beetje los

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Night-Reveller
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:23
Onze keukenkraan zit een beetje los en dat irriteert mateloos natuurlijk, maar ik weet niet goed hoe ik deze vast moet zetten. Iemand hier een idee?

Dit is de kraan aan de onderkant en die heeft een ring die Ik niet kan bewegen met de hand. Ik vraag me af of die schroef de boel fixeert. Maar ik heb zoiets nooit eerder gezien.

Dit is de bovenkant (duh) en hier zit een ring direct op het aanrecht. Deze kan ik een beetje draaien, maar veel effect lijkt dit niet te hebben. Bovendien, als dit dé ring is waarmee je het vastzet, had ik een profiel voor een tool verwacht.

Het merk is me onbekend en ik zie nergens logo's staan, dus ik kan geen handleiding opzoeken. 😞

Iemand een idee hoe ik dit moet vastzetten?

Beste antwoord (via Night-Reveller op 28-02-2021 20:33)

• SH007
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
De twee kruiskop schroeven (waarvan er één niet goed te zien is?) zijn om de kraan vast te zetten. Als je deze wat aandraait zou de kraan weer vast moeten zitten.

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True