Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Onnem
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 19-05 22:35
Hoi,

Mijn zoont (11) heeft een PS4 met playstation account.

En heeft online ruzie gehad met een vriendje.
Het is inmiddels weer bijgelegd.

Maar: zijn vriendje heeft hem wel geband.
Dus zijn account is 7 dagen geblokkeerd.

Is er een manier om dit ongedaan te maken?

Alle reacties

• Onnem
Ja dat klopt.

Zijn vriendje heeft hem gemeld. En playstation heeft hem geband.

Wat ik me afvraag is of het vriendje wat hem gemeld heeft, die melding weer kan terugtrekken.

Vind het een beetje vreemd dat je zonder bewijs (anders dan op een knop drukken) iemand kunt laten bannen.

• Onnem
Raem schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:53:
https://www.playstation.c.../account/suspensions-psn/

Bans worden niet ingetrokken. Je kunt wel uitzoeken waarom hij een ban heeft gehad. (Er is als het goed is een mail gestuurd). Ze doen dit niet zomaar als iemand een melding doet, dus je zoontje heeft toch iets gedaan/gezegd wat tegen het beleid in gaat.
In de mail wordt alleen ongewenst gedrag (ik meen dat je kunt kiezen uit 3 smaken) genoemd. Zodra hij erin kan zal ik eens vragen om te laten zien wat ze nu in die chat hebben gezegd. Wordt vervolgd.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True