Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Met de camper op pad, hoe krijg ik data voor iptv?

Pagina: 1
Acties:

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:17
We willen met de camper op pad maar we willen wel internet hebben en volledig iptv kunnen kijken. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dat kan bewerkstelligen?

Ik zat te denken aan een mifi, maar dan lopen de kosten denk ik te hoog op qua streaming. En toch heb ik het gezien bij iemand in de Alpen laatst, maar kreeg de tijd niet om te vragen hoe dat ze het gedaan hebben.

Iemand een idee?

• Yzord
Aangezien we bij de Duitse grens wonen wordt het al heel snel roaming helaas. Dat is dus het hele probleem.

• Yzord
4K is zeker niet wat we willen. 720p is voldoende. Maar hoe reken ik uit wat een avondje 720p iptv aan data verbruikt? De iptv die ik nu gebruik thuis is 1080p, hoe kan ik zien hoeveel data ik verstook om het een beetje te vergelijken?

• Yzord
Bedankt voor alle reacties. Beste is dus wellicht een onbeperkte 4G bundel op een IPTV kastje met HD kwaliteit. FHD lijkt me niet nodig.

• Yzord
Erapaz schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:40:
Even opgezocht, Vodafone onbeperkt data is iets van 30 euro per maand?
Ook even opgezocht, maar onbeperkt data van Vodafone heeft maar 25GB in de EU helaas.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True