Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Nemesizz schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:58:
Voeding ook met 2 losse 8-pin kabels aangesloten? (en niet met 1 kabel met 2 8-pin connectors)
Dan kon namelijk ook nog wel eens problemen geven bij de wat meer high-end kaarten icm bepaalde voedingen (oa die Focus Gold serie).

Zoals je kunt zien is het 1 kabel met 2 aansluitingen, die zou ik dus moeten vervangen voor 2 kabels?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• miicker
  • Niet online
Wow wtf.. ik ging dus op basis van de reactie van @Nemesizz een 2e 8-pin kabel aansluiten.. Kom ik dit tegen bij de kabel die er nu in zit:

Zo te zien helemaal gefrituurd.. Lijkt me niet meer veilig om dit zo aan te zetten toch? Wat zal ik doen, de nieuwe 8-pin kabel testen (die heeft ook 2 aansluitingen), of meteen maar een nieuwe voeding kopen?

• miicker
  • Niet online
Ik heb inmiddels een nieuwe voeding binnen en ben deze aan het installeren. Echter vraag ik me nu dus af hoe ik hem het beste kan aansluiten om de problemen die ik eerder had te voorkomen.

Er zitten verschillende kabels bij voor de GPU. Kan ik beter VGA kabel 2 en 3 aansluiten, of kan ik VGA kabel 1 (links op de foto) aansluiten?

De VGA kabel 1 heeft 1 aansluiting op de PSU en verloopt naar 2 kabels voor de GPU. De kabel heeft echter aan de PSU kant wel meer connectoren dan VGA kabels 2 en 3.
Hier de connectoren van VGA kabel 1 (PSU kant)

Hier de connectoren van VGA kabel 2&3 (PSU kant)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True